vraagje aan onze edelsteen deskundige"Doortje" en anderen..

Hai Doortje,

Volgens mij weet jij wel heel veel van edelstenen, dus vandaar vraag ik het aan jou, je zal er inmiddels wel gek van worden van al die vragen over de maansteen.

Maar komt ie dan:   maar ik heb mijn maansteen net na mijn laatste ongi om gedaan, en na twee nachten lag ie ineens los in bed, en ik kreeg hem met moete weer vast op het hangertje, heel vreemd "maansteen die zijn eigen leven leid?". Maar nu begint er langzaam een barst in te komen, die barst is van boven tot onder in een paar dagen tijd er in gekomen? En hij is veel minder warm als in het begin, ik heb hem nu pas 1 keer schoon gemaakt. Weet jij wat dit te betekenen heeft?

Wel heb ik de laatste dagen na het klussen behoorlijk kramp? Nou ja misschien weet jij het.

Alvast bedankt.

Liefs Saskia 30

Hoi Saskia30,

Ik heb sinds 2 maanden ook 2 maanstenen bij me. Ik had ze altijd in mijn broekzakken, maar ik had al begrepen dat je het echt op je moest dragen, wat ik nu ook braaf doe.

Beide maanstenen zijn veranderd sinds ik ze heb. Beiden hebben witte strepen gekregen en die ene wordt melkachtigwit onder  een doorzichtige laag. Ze zijn echt allebei volkomen veranderd!

Ik had ergens (ik weet niet meer waar) gelezen dat het dan betekende dat de steen werkte. Ik ben helaas niet zwanger, maar had heel opmerkelijk deze ongesteldheid totaal gelast van PMS! Geen buikklachten, helemaal niks! Misschien dat de stenen daarmee hebben geholpen?!
Ik hoop natuurlijk dat het me nu nog helpt om zwanger te worden .

Hopelijk betekent de verkleuring voor je dat de stenen werken,

Liefs Nanda

hoi Saskia

Deskundige ben ik niet, maar ik vind het interresant. En ben er dan ook veel over gaan napluizen.
Dat met die barst kan twee dingen beteken volgens mij. 1, bij het inzetten van het haakje is de steen al aangebroken, en is dus nu verder gebroken(dit kun jij zelf wel zien denk ik als dit het geval is) 2, het heeft met jouw en de werking van de steen te maken. Dit laatste heb ik ook met mijn maansteen. Ik had hem zorgvuldig uitgezocht(let altijd op vorm kleuringen enz. gewoon wat mij aanspreekt). Bij thuiskomst keurig onder lauw water afgespoeld en omgedaan. Twee dagen later, zit er op de voorkant een diepe groef, net of er met een mes een diepe kras in is gemaakt. Geen idee, denk dat ie werkt??

En wat betreft het verliezen van je steen is er maar 1 mogelijkheid voor zover ik gehoord heb. De vrouw waar ik hem kocht zei tegen mij als je hem kwijtraakt, ben je zwanger. Dan heb je de steen niet meer nodig en verlies je hem. Je hoeft hem echter niet kwijt te raken om zwanger te zijn.
Of dit waar is bij jou?????
Ik zou als ik jou was de steen nog eens afspoelen(1x 14 dgn) en alleen overdag dragen. Het kan ook zo zijn, dat jou lichaam het s'nachts niet nodig heeft. Nou ja ik roep maar wat, iets anders zou ik niet weten

Veel suc6 en wie weet???
Hou ons op de hoogte
Groetjes Doortje

Hai Doortje,

Bedankt voor je antwoord, en dat van deskundige was gewoon een geintje, maar ik wist dat jij er op het forum het meest van wist, van daar.
Ik ben benieuwd of het waar is en dan vooral dat laatste antwoord, als je hem kwijt raakt kan je zwanger zijn...... Wie weet, nog even wachten tot mijn nod van 11 april.

We gaan gewoon hopen dat die stenen ons gaan helpen, ik blijf er in geloven.

Groetjes Saskia30

Hai Nanda,

Ook jij bedankt voor je berichtje. Mijn steen heeft ook steeds wat witte strepen, wat we daarvan moeten denken?
Ik denk maar blijven geloven dan zien we het wel toch?

Wie weet kunnen we dan allemaal op het december forum?

Groetjes Saskia30

Terug
Bovenaan