vraagje aan Roos1970 over de tripp trapp stoel

Hoi Roos,

Ik las net dat jij de tripp trapp bij dat duitse internetbedrijf hebt gekocht. Ik heb ze al wel gezien op internet maar ik twijfelde aan de betrouwbaarheid. Ik ben dus blij om te horen dat ie bij jou gewoon geleverd is.
Ik heb nog wel een vraagje. Ik zag op de site allerlei losse onderdelen waaronder wat gereedschap. Welke onderdelen heb ik nu echt nodig en moet ik dus bestellen?

gr.Ing

Hai,

Ik heb net nog even gekeken en klopt het dat ik de stoel, de babyset, het tuigje  en het kussentje moet bestellen? Ik kom dan rond de 185 euro uit. Heb ik dan teveel of juist te weinig? Ik ben even benieuwd wat ik allemaal nodig heb.

x ing

hallo inge,
ik zag dat je de tripp-trapp wil bestellen.
ik heb 'em ook, maar dan zonder het tuigje. volgens mij is het niet echt nodig dat ding en anders kun je hem altijd later nog ergens anders halen.
wij hebben er heel veel plezier van want doordat hij zo klein is kan demi er nu al in terwijl ze alleen met steun kan zitten.

groetjes martine
demi is 6.5 maanden

Hoi Inge

Wij hebben ook een tripp trapp kinderstoel,maar zoals mijn voorgangster al zei het tuigje hebben wij ook niet nodig.
Met het babysetje kunnen ze er bijna niet uit.
Maar misschien heb je het nodig als ze groter zijn,maar dat heb ik bij mijn kinderen niet nodig gehad.
Bij onze kerstgroet zit de kleine meid in de kinderstoel.
Ondanks dat ze nog niet zelfstandig zit oefenen we wel elke dag eventjes en dat vind ze helemaal het einde.

Groetjes Jessica

Hoi Inge, Ik ga er even vanuit dat je de site van scandic bedoeld. Via hun heb ik ook de tripp trapp besteld en hij is snel en goed geleverd! Je moet inderdaad de stoel, babyset, eventueel kussentje en tuigje bestellen. Al het andere aan gereedschap heb je niet nodig!

Kussentje en tuigje hebben wij wel, maar tuigje gebruiken wij (nog) niet, mijn zoon is bijna 8 maanden en zit er goed in en klimt er echt niet uit. Kussentje is niet echt nodig, is wel onhandig eraf te halen als het vuil is, moet de beugel etc.. maar zit wel lekker zacht (denken we...).

Extra schoeven etc. kun je later eventueel (veelal gratis) via Stokke krijgen als er iets mis is, wij hebben ook een ouder model tripp trapp (6 jaar oud) en daar kan dus de babyset (nieuwe met hoge rugleuning) niet op, daar kwamen wij ietwat te laat achter en hebben een schoef lam gedraaid, en deze kregen we netjes van Stokke weer opgestuurd.

Succes met de aankoop!
Groet
Sandra

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2007 17:07:30'));

Hai,

Ik heb net nog even gekeken en klopt het dat ik de stoel, de babyset, het tuigje  en het kussentje moet bestellen? Ik kom dan rond de 185 euro uit. Heb ik dan teveel of juist te weinig? Ik ben even benieuwd wat ik allemaal nodig heb.

x ing

Hoi hoi,

185 euo voor een kinderstoel. Jeetje wat een bedrag zeg. Ik heb een stoel van Tyamo die je ook als doorgroeistoel kan gebruiken en die is maar zeventig euro en dat vind ik al duur genoeg.

Groetjes van marloes

het is ook een hele dure kinderstoel maar ze kunnen hem echt heel erg lang gebruiken, sterker nog wij zitten er zelf ook regelmatig op want je hebt echt fijne steun in de rug. Onze oudste heeft altijd wat problemen gehad met zijn spierspanning en kon niet heel goed zitten en de trip trap was de enige stoel waarin hij wel kon zitten. Het zitje is gewoon niet zo groot dus ze zakken ook niet onderuit.
De middelste kreeg ook zo'n stoel en daar die staan nog steeds aan tafel want ze zijn echt ideaal.
Dus voor levi gaan we er ook maar een aanschaffen.

Maar zoals ik in een bericht hierboven las: is er een nieuwe versie op de markt waarin de "oude"babyset niet meer past?

groetjes chimene

Hoi Chimene, de "oude"babybeugel past wel op een nieuwe tripp trapp, maar een nieuwe babybeugel met rugleuning kan niet op een "oude" tripp trapp. Dit even voor degene die een stoel van iemand overnemen en waar de babybeugel niet bij zit. Oude tripp trapp is al van voor 2001!

Gr
Sandra

Terug
Bovenaan