Vraagje aan sunyra

Hoi Sunyra,

Ik las je reactie op mijn bericht over de buzz. Je zei dat jouw zoontje al 71 cm is en er nog inligt. Nu vertelde die man van Quinny dat de bak 69 cm lang is. Zou zijn info dan niet kloppen en het toch meevallen met de maar van de bak?? Ik bedoel jouw zoon ligt toch niet met zijn voeten over de rand?
Ben even benieuwd..
gr.Ing

Hey Inge,

Onze bak is 74 cm lang....misschien is het model iets veranderd ofzow....maar die van mij en mijn 2 nichten die ook allebei de dreami bak hebben zijn allemaal 74 cm van de binnenkant...

En het is nu 3 weken geleden dat we Yoëll hebben gemeten toen 71 cm dus hij is vast wel weer gegroeid en vanmiddag heeft ie nog prins heerlijk in de bak gelegen met z`n 6 1/2 maand oud hihi....het word nu wel echt krap moet ik zeggen hoor maar hij heeft er nog lekker in liggen dromen...

Nou meis hopelijk kun je wat met m`n informatie....ik vind het een super makkelijke kiddo wagen

Liefs Denise

Ik kan heel veel met deze info!! Super bedankt!!
Ik vond het al zo raar dat die man 69 cm zei. Ik denk eerder 75 ofzo. Ik ga wel eens meten in de babywinkel met manlief. Er is geen andere wagen die we echt mooi vinden namelijk maargoed we moeten wel iets kopen wat we goed kunnen gebruiken.
Rij jij er wel eens mee in het bos ed? Ik hoor veel dat ie met name geschikt is voor op de weg maar niet voor bos en strand. Wat is jouw ervaring?

gr.Ing

Hey Inge,

Wij lopen met regelmaat in het bos hoor.....moet wel als je een grote hond hebt he..haha

Maar wij hebben er geen problemen mee....ja je moet wel zorgen dat de banden goed hard zijn dus ff checken voordat je het bos in gaat....

Op het strand weten we niet...tis nu niet echt strandweer he haha....en we wonen ook niet dicht bij strand in de buurt...

Liefs Denise

hoi!
Sorry dat ik even inbreek, wilde even zeggen dat de bak van de (oude) bugaboo 66 cm is. Misschien was de verkoper in de war, misschien is het een ander model, iig wel even nameten dus als je het zeker wilt weten :)
Stephanie

Terug
Bovenaan