Hoi,
Wat jullie hebben heb ik met Ryes ook. Hij heeft inmiddels een beetje en ritme gevonden en sliep na de fles van 19.00 uur tot 3.00 uur door. Dus gewoon 8 uur zonder voeding. Dus gisteren ben ik rond 22.45 uur naar zijn kamer gegaan. Hij was net aan het wakker worden, ik denk ik ga proberen of hij vannacht wel doorslaapt als ik hem om 23.00 uur de fles geef en met resultaat! Hij werd om 4.00 uur wakker, maar had geen honger, dus ik heb hem even een schone luier aangegeven en een beetje water gegeven. Daarna nog een aantal keren er uit geweest om zijn speentje er terug in te doen en toen werd hij om 06.40 uur wakker. Ik hem er toen even uitgehaald en bij mij nog laten dutten tot 7.00 uur. 7.00 uur voeding gegeven, geknuffeld, schone luier gegeven, aangekleed en nu ligt hij alweer op bed, hij slaapt nog niet, maar is een beetje aan het kijken denk ik. Ik hoop dat dit even zo aanhoudt, we zien wel. Ik vind het op zich niet erg om er voor hem om 3.00 uur uit gaan, dat hoort er nou eenmaal bij!
Groetjes,
Jessica en Ryes (6 weken vandaag)