vraagje aan zwangeren: heeft iemand temp biijgehouden?

A

Anoniem

Guest
Dag zwangere meiden,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Maar mag ik jullie iets vragen?

Mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig met proberen zwanger te raken. Wat misschien moelijk is, omdat ik chlamydia heb gehad in het verleden, maar dat wordt nu onderzocht in het ziekenhuis (of dat schade heeft aangericht aan mijn eileiders).

Maargoed, ik ben sinds kort mijn temp aan het bijhouden en vind het soms lastig te zien wanneer mijn eisprong geweest is.

Mijn vraag aan jullie is: zou iemand mij  je temperaturen willen laten weten van de maand dat je zwanger bent geraakt en erbij willen vertellen wanneer jullie geklust hebben? Daar kan ik misschien wat van leren. Tenslotte heeft het bij jullie succes gehad!  

Mijn temp. was de afgelopen week (rond mijn eisprong) vervolgens:
36,3 - 36,3 - 36,6 - 36,5 - 36,8 - 36,7
We hebben op de dag van 36,6 geklust en ik had de dag ervoor een positieve ovu-test en diezelfde dag een inwendige echo gehad waar de gyn. 2 eilblaasjes (bij elke eierstok 1) heeft gezien van elk 16  mm.

Iemand een idee wanneer mijn eisprong is geweest?

Ik weet het, ik hoor eigenlijk niet op dit forum thuis omdat ik (nog) niet zwanger ben, maar ik dacht ik kan het best deze vraag aan jullie zwangeren stellen!

Heel veel plezier en sterkte met jullie zwangerschappen!

Groetjes  Hopey  

nee geen temp opgenomen, wel de persona gebruikt om de eisprong aan te geven en was eerste ronde raak!

hoi hoi,

als ze toen ongeveer 16 mm waren heb je waarschijnlijk 2 tot 3 dagen later je eisprong gehad omdat ze gemiddeld 2 mm per dag groeien

om duidelijkheid uit je temp. lijst te krijgen zul je hem waarschijnlijk een aantal maanden bij moeten houden om goed te kunnen vergelijken

succes verder

groetjes moekje 34,1 wkn

Hoi

nee ik heb het ook niet bijgehouden was op vakantie, thuis gekomen 1 dag overtijd die drie dagen wel getempt ( ook omdat ik ziek voelde ) en was steeds 37.3 dus hoger.
En nu ben ik dus zwanger!!
Sterkte en succes.

LIefs
Kyrabella 28 jr
eerste kindje

hallo als je echt wil weten waneer je eisprongis moet je even naar www.zwanger.startpagina .nl gaan en onder diversen kijken en jezwangerschap bereken aan klikken en dan je laatste dag van je ongi in typen en dan zie je waneer je eisprong is groetjes ramona

Ik heb in al die jaren 4 keer een cyclus lang de temperatuur gemeten (dus niet vier maanden achter elkaar).

Ik heb veel gehad aan www.fertilityfriend.com

Hier kun je jouw temperaturen in vullen en komt er vanzelf bericht dat je ei si geweest.

Dit geeft echter alleen inzicht in jouw cyclus en is natuurlijk geen garantie.

Ik ben zelf uiteindelijk dit keer zwanger geraakt in een maand zonder te temperaturen, maar heb mijn lichaam door het temperaturen beter leren kennen (heb een hele onregelmatige cyclus).

Succes

gr mama van MD

hoi,

ik heb mijn temperatuur 3 maanden achter elkaar bijgehouden, maar er was geen touw aan vast te knopen. later bij gynaecoloog werd me ook verteld dat die curves niet zoveel hoeven te zeggen, bij sommige mensen kun je de eisprong eruit afleiden, maar bij veel ook niet.
de ovulatietesten zijn wel precies, je weet dan zeker dat je eisprong eraan zit te komen. ik heb van een vriendin ook gehoord dat zij veel aan fertilityfriend.com had. ikzelf kwam daar niet verder mee.
bij mij hielp de echo bij de gynaecoloog uiteindelijk, daarop konden we na 3 keer om de dag echo-en zien  op welke dag  mijn eisprong zou zijn. toen 2x per dag 'geprobeerd' en toen was ik -eindelijk!- zwanger na een jaar wachten!

succes!!

groetjes,
*bijnaeenbaby*
19 wk

Terug
Bovenaan