Vraagje afscheiding?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Even een vraagje over afscheiding. Op dag 10 had ik wit doorzichtigachtige afscheiding waarvan je draden kon trekken waarschijnlijk dus mijn ei. Vandaag dag 16 had ik op mijn werk wat dikke witte afscheiding waar je geen draden van kon trekken gisteravond ook wat buikpijn gehad verder geen klachten. Weet iemand wat dit kan zijn.

Liefs Linda,

Tja geen idee. Het kan beiden je ei zijn, ik vind afscheiding checken niet heel betrouwbaar, zeker niet in de klusperiode. Heb je regelmatig geklust trouwens?

ik heb ook geen idee! ik heb eigenlijk sinds me 1e bevalling veel last van afscheiding hele maand door! maar na me ei helemaal erg, moet inlegkruisjes in...bah niks aan! nog meer mensen last van veel afscheiding?
liefs

Ja we hebben wel regelmatig geklust. Nou ja het viel me op heb het normaal eigenlijk nooit, Ik slik al meer dan 2 jaar geen pil meer en eigenlijk verloopt mijn cyclus altijd heel normaal en let ik nooit zo op mijn afscheiding. Dit viel me op.

Liefs Linda,

Veel vrouwen hebben rond hun eisprong witte afscheiding. Heb zelf nooit gekeken naar de substantie. Wist zelf dat ik rond die tijd mij ei zou hebben.

Nu ik zwanger ben, heb ik ook veel last van vieze afscheiding en vooral voor die tijd.

Dus lekker klussen en dan rustig afwachten

Yvonne

Hey!

DIkke witte afscheiding kan een keer veel zijn, maar betekent ook dat je die periode niet vruchtbaar bent. Als je eiwitachtige afscheiding hebt, heb je wel je ei. Deze substantie is goed voor he zaad qua zuurgraad. De dikke vloeistof, daar komt zaad niet of echt heel moeilijk doorheen.(reactie op CHarlotje)

Precies jouw vraag heb ik een half jaar terug gesteld op het zwanger zijn forum. Daar had ongeveer de helft meer last van afscheiding en de andere helft merkte geen verschil.
Ik denk dus dat je aan je slijm niet kunt zien of je zwanger bent en datde hoeveelheid per persoon en ook per cyclus heel erg verschilt.

Succes meid!

Hier voor eisprong veel dunne.eiwit achtige gladde afscheiding en dag na ei weer dikke cremige witte (dus ondoordringbaar voor zaadjes) afscheiding. Ik zie zo zeker weten dat mijn ei geweest is en word ook netjes 2 wk later ongesteld.

Terug
Bovenaan