Vraagje autorijden en maxi cosi tillen

Hallo,

Allereerst voor de nieuwe mama's: Van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!

Ik heb even een vraagje:

Ik ben ruim 2 weken geleden bevallen dmv een keizersnede.

Voor de dames die hier al ervaring mee hebben:

Wanneer zijn jullie weer gaan autorijden? En hoe zit het met het tillen van de maxi cosi? Ik voel me heel erg goed en Jamie moet eigenlijk ondertussen wel weer naar zwemles toe. Ik twijfel alleen of dat wel een goed plan is. Ik heb een wagen waar de maxi cosi op kan, dus ik hoef hem alleen maar daarvanaf te halen en in de auto te zetten. Dus geen hele stukken ermee lopen. Ik wil alleen niets doen waarmee ik de boel ga forceren, juist omdat het herstel nu zo goed gaat.

Gr. Natasja

Hi,

Jij kent je eigen lijf het beste, dus ga daarop af. Als het niet gaat, merk je dat vanzelf. Ik heb op 10 april een keizersnede gehad en er weinig last van ondervonden. Ik heb daarom ook al wat (als mijn omgeving niet keek, want die vinden dat niks) wat zwaardere dingen getild. Geen last van gehad. De een heelt wat sneller dan de ander. Maar: jij kent je eigen lichaam het beste: doe geen dingen als je er niet aan toe bent, ook al zou het nog zo praktisch zijn.

groeten
Xenia

Terug
Bovenaan