Vraagje ben nu 4 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
hoi,

vraagje ben nu 4 dagen overtijd wel krampen gisteren beetje misselijk toen ik dor de ah liep.die geur kon ik niet hebben moe van het kleine stukje met de auto er naar toe en terug.
Ook een testje gedaan van matcare om een uur of 5 negatief hoe kan dit nou.
heb ik soms nu een lange cyclus.

HELP!!!!!
oja ik heb vaak hoofdpijn sinds paar dagen geen hoofdpijn meer gehad.

yvon

Hey meis,

Ja heb ook geen antwoorden waar je blij van wordt helaas!!! Weet ook niet in hoeveelste ronde je zit??
Maar je lichaam kan je aardig voor de gek houden en daarbij is iedere zwangerschap weer anders met kwaaltjes!!! Het zou best kunnen dat je wel zwanger bent maar dat je nog niet genoeg HCG hormoon hebt aangemaakt en dat daarom de test nog negatief is!!! Probeer nog een paar dagen te wachten weet das moeilijk en dan smorgens te testen dan heb je wat sterker urine, wie weet is het dan zomaar raak!!!

Succes meis!!!

Liefs Sandy

hoi.

ik zit nu in mijn vierde ronde.
elke keer nog regelmatig ben 3 weken terug denk ik naar de ha geweest omdat ik op me werk was flauwgevallen.
hij vroeg kun je zwanger zijn ik zei zou kunnen wij zijn er wel mee bezig.
ik kreeg een inwendig onder zoek en het voelde goed zei mijn ha.
Nu in een keer ben ik overtijd ontzettend last van krampen net of mijn menstruatie door komt de ene keer iets meer dan de andere.
ik heb dus getest en negatief maar ga het eens met ochtendurine proberen.
en oja kan ik wel gewoon vrijen met mijn vriend.
durf het niet zo goed.

liefs yvon

Hoi hoi,

Ja het kan best allemaal zou nog ff afwachten!!!
Zou na het weekend dan testen het kan dan gewoon raak zijn hoop het voor je!!!
Je voelt je niet anders of zo, ik had zelf namelijk toen ik van mijn dochertje zwanger was het gevoel dat ik zwanger was???
Maar das ook weer verschillend!!! En Vrijen kan echt niet kwaad hoor soms kan je dan een beetje bloed verliezen maar dat komt omdat je baarmoeder nu wat dikker wordt als je zwanger bent en dus sneller een vaatje raakt en je dus wat bloedverliest dus geen paniek en anders ff naar de H.A. gaan als je het niet vertrouwt!!!
Nou heel veel succes en blijf positief , het komt goed allemaaal ook voor jouw komt de tijd dat je zwanger zult zijn hoe lang het duurt weet niemand maar het lukt wacht maar af!!!

Liefs Sandy mama van Jessica 2-3-07

Je kunt idd zwanger zijn,ook ik ben overtijd nu 3 dagen en ben ook zo benieuwd.
Ik ben heel moe en heb overal jeuk iets wat ik in mijn vorige zwangerschap ook had.

Ik duim voor je,

zelf doe ik overigens zondag een test om te kijken of ik zwanger ben!

liefs nice

Hoi .

Ik heb ook buikpijn die ik normaal niet heb.
Maar heb al een test gedaan en die was negatief.
ik heb ook steeds een   soort bel die zich opblaast en dan knap.(lucht).
gisteren beetje misselijk toen in de ah liep die geur   kon er niet tegen.
moe veel slapen maar kan niet altijd.
ik wacht nu ook weer wat dagen en zie wel.

sterkte.

yvon

Terug
Bovenaan