Vraagje bij 36 weken zwanger

Hoi Meiden...

Ik heb net ontzettend zitten googlen maar word niet veel wijzer...

Ben morgen precies 36 weken zwanger (tenminste volgens de vk maar de datum is al eens verschoven naar 37 weken en toen weer teruggezet..) dus laten we zeggen 36+...

En nou heb ik gisterenavond vanaf een uur of 9 tot een uurtje of 3 's nachts een constante menstruatieachtige pijn gevoel in mn schaamstreek, onderrug en bovenbenen... was wel met vlagen maar trok geen moment echt weg... me kleine man is nog niet helemaal ingedaald (tenminste vorige week nog niet)

nu weet ik niet zo goed wat dit betekent, ben uiteindelijk dus wel in slaap gevallen, nog een paar keer wakker geworden om te plassen met harde buiken maar nu is het wel weg....

Zijn dit voorweeen geweest?? moet ik gaan bellen?

Alvast bedankt!
Liefs
 
Ik denk voorweeen of indalingsweeen. Hier hoef je niet voor te bellen. Als je pech hebt dan heb je dit nog weken elke avond, als het doorzet en echte weeen worden dan merk je dat meteen, die gaan ook niet meer weg, maar worden steeds pijnlijker.
 
Gegeven de termijn, maar vooral de pijn die je omschrijft, het menstruatieachtige, zijn dit echt indalingsweeën. Ik herken dit heel goed van mijn 3 zwangerschappen.

Voorweeën zijn echte weeën met een weeënpatroon (het komt en gaat dus geen continue pijn, en tijdens de wee een toename van de pijn) die niet doorzetten in krachtige ontsluitingsweeën. Geloof me, zodra je echte weeën hebt weet je het gelijk!
 
Terug
Bovenaan