vraagje: datum waarop ik ongesteld moet worden

A

Anoniem

Guest
hoi,hoi

ik ben nieuw hier en heb even een vraagje,
heb een cyclus van 28 dagen maar de vorige maand een van 32 dagen. alleen het rare is dat ik mijn eisprong ongeveer gehad heb rond de tijd van mijn normale 28 dagen cyclus (14 dagen gerekend vanaf de eigenlijke datum dat ik ongesteld moest worden). Kan het zijn dat door de spanning mijn menstruatie verlaat is maar wel in het oude ritme blijft??
ik weet nu niet  op welke datum  ik er rekening mee moet houden dat ik on wordt?

heeft een van jullie hier ervaring mee??
ik zit nu in mijn 13e nod en moet half april naar gyn. morgen zaad onderzoek. spannend

groetjes gerdine

hoi gerdine,

ik ben ook nieuw hier. ik heb ook nog niet echt door hoe het nu zit met die dagen. Volgens mij moet je gewoon je standaard cyclus (dus 28 dagen) rekenen en dat is dan je NOD. Mensen, als ik het niet goed heb, hoor ik dit natuurlijk graag. Anders ben ik ook verkeerd aan het rekenen.

Groetjes Westie

hai meiden,

Ik ben ook nieuw hier,
16 februari had ik mijn eerste menstruatiedag en 20 februari ben ik gestopt met de pil,heb dus nog geen flauw idee hoelang mijn cyclus is.Vind het allemaal erg spannend.Maar even voor de duidelijkheid:nod?

Thanks
groetjes wendy

HE meiden,

NOD is niet ongesteldheids dag, of te wel de dag dat we volgends de planning ongi moeten worden, maar niet hopen te worden.

Verder klopt de informatie die een van jullie verstrekte niet. Per vrouw is de cyclus verschillend, gemiddeld een cyclus van 28 dagen. IN die situatie is je eisprong 14 dagen voor de dag dat je weer ongi moet worden.

Per maand kan dus je cyclus verschillen en daarmee ook je vruchtbaarste dag.

Op babybrabbel.nl kun je via het kopje interactief je cyclus laten bereken. Je vult daar de eerste dagen van je laatste keren ongi in. Het programma geeft dan aan wat je vruchtbaarste dag is en ook wanneer je zou kunnen teste en wanneer je NOD is. In het Engels noemen ze het je Red Devil Day .

Ik hoop dat ik jullie hiermee geholpen heb.

Groetjes Carina

Hey Carina,

Heb gister de vruchtbaarheidskalender al geprint!!
THANKS!!!!!

Groetjes wendy

Terug
Bovenaan