vraagje; duplo poppenhuis

Hoi allemaal,

Jullie kindjes zijn net iets ouder dan mijn oudste dochter, zij is van 18 Oktober. Ik zit te denken om haar het poppenhuis van duplo voor haar 2de verjaardag te geven. Aangezien jullie dochters net iets ouder zijn hoop ik eigenlijk dat 1 van jullie hem ook al thuis heeft en mij kan vertellen of hij leuk is.
Vind het zo zonde als hij tegen valt.
Als jullie nog meer leuke tips hebben voor kado's dan hoor ik ze graag.....

Jullie vinden het hopelijk niet erg dat ik even in kom breken.

@Inge (mama van Mette en Jens); ik moet je nog steeds een mail sturen met foto's van mijn meiden. Ik vergeet het steeds maar binnenkort doe ik het even, goed. Ben je echt niet vergeten hoor :).

groetjes Kruimel (mama van Tessa 18-10-07 en Anniek 11-07-09)

Ik heb de duplo boerderij gekocht, voor Jesse zijn 2e verjaardag, hij speelt er dagelijks mee.
Dus een hele goed koop.
Als je iets van duplo koopt kijk eens op de site www.superspeelgoed.nl
Daar heb ik de boerderij besteld en die was daar meer daan 20 euro goedkoper!

Gr Linda

Verdere cadeau tips, Klei, vingerverf,poppen, kinderwagentje.Treinspoor van hout.
keukentje, thee servies

Sam heeft voor haar verjaardag ook de boerderij gekregen en ze is er helemaal blij mee.

Ze heeft van ons een keukentje gehad en daar is ze elke dag heel erg druk mee. met koken afwassen en koffie zetten.

Poppen doen het hier ook goed. Zeker als ik met haar zusje bezig ben. Dan pakt Sam meteen haar pop en doet hetzelfde als ik met Dani.

Succes met zoeken

Groetjes Patricia

Sam heeft voor haar verjaardag ook de boerderij gekregen en ze is er helemaal blij mee.

Ze heeft van ons een keukentje gehad en daar is ze elke dag heel erg druk mee. met koken afwassen en koffie zetten.

Poppen doen het hier ook goed. Zeker als ik met haar zusje bezig ben. Dan pakt Sam meteen haar pop en doet hetzelfde als ik met Dani.

Succes met zoeken

Groetjes Patricia

Wij hebben van duplo een boerderij en de trein en diverse losse stenen. En het is erg gewild om mee te spelen. En het blijft jaren goed en ook voor de tweede kan het nog gebruikt worden!

groetjes Mariska

Mijn dochter heeft het duplo poppenhuis gekregen voor haar tweede verjaardag en het is echt FANTASTISCH!
We spelen er iedere dag mee. Het is echt zijn geld waard!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan