Vraagje eisprong, pijn?

Hallo dames,

Ik ben net gisteren ongesteld geworden. Helaas.
Maar ik heb nu voor het eerst een cylcus van 28 dagen, met Clomid, jeeh!
Mijn eisprong was dus op dag 14, liet ook m'n temp. zien. Echter op dag 17 had ik vreselijke kramp gedurende 1 uur, het leken wel rugweeën.
M'n gyn. was 't ermee eens dat dat ook m'n eisprong geweest zou kunnen zijn, maar nu blijkt dus dat dat al op dag 14 was. Maar wat was dan die pijn? Ik heb dit nl. elke maand, ongeveer 2-3 dagen na m'n eisprong. Innesteling die verkeerd gaat? Zo snel? Iemand een idee? Ik zal het m'n gyn. nog vragen.
Groetjes,
Maaike

Ik heb geen idee, ik heb nu wel dag voordat mijn ei springt zeg maar apart gevoel in mijn lies..Maar verder geen rugklachten. Maar ja dat is bij iedereen denk ik ook weer anders..
Wel fijn dat je cyclus nu beter loopt dankzij clomid..!

Groetjess

Het kunnen best ovulatiepijnen zijn, die hoeven niet per se op de dag van de eisprong te zijn, maar kunnen er ook voor of na zijn. Het kan dus best zijn dat jij je eisprong pas later voelt dan dat hij geweest is. Ik had altijd ovulatiepijnen vóór de ovulatie, maar nooit op de ovulatiedag zelf.

Groejtes Esk

He Maaike,

Kl*te dat je ongesteld bent geworden:-( Toch weer een teleurstelling.
Wel goed dat je een kortere cyclus hebt gehad! En 28 dagen is wel heel netjes.

Kan je niet helpen vrees ik.... Innesteling zou het volgens mij wel kunnen zijn, alhoewel pas na 5 a 7 dagen innestelling in de baarmoeder plaatsvindt. Maar misschien dat je daar wel eerder al iets van kan voelen, van de 'reis' zeg maar. Zelf heb ik nooit pijn gehad na m'n eisprong maar er zijn volgens mij genoeg vrouwen die dat wel hebben, i.d.d. ook een paar dagen erna.

Hou je haaks. Hoe is 't op je werk...?

Iedereen bedankt voor de reactie! Ik ga het weer goed in de gaten houden (opschrijven) en de 22ste vragen aan de gyn.
Nu eerst weer Clomid (ben al weer up en down geweest, heb manlief deze keer gewaarschuwd haha).

Groetjes,
Maaike

Hoi Maaike,

Ik heb wel altijd enorme pijn ter hoogte van mij lies. Ik dacht altijd ook dat op het moment dat ik mijn menstruatie kreeg dat ik dan 14 dagen terug kon tellen om te achterhalen wanneer mijn eispring is geweest. Bij kopte dit vaak niet omdat de pijn op een andere dag plaats vond en als ik dan een ovulatie deed op zo'n dag met die heftige pijn dan was het overduidelijk mijn eisprong.... Mijn gyn zei dat het niet altijd 14 dagen hoeft te zijn als er maar niet minder dan 11 dagen tussen heeft gezeten. Misschien heb je hier iets aan!

x

Bedankt Moeska,

Ik had ook al zoiets gehoord, maar omdat m'n gyn. zei "we zullen het weten zodra je ongesteld wordt" (wanneer m;n eisprong is geweest) dacht ik toch aan die 14 dagen. Ik ga het dus voor alle duidelijkheid nog maar es vragen. En deze maand het klussen weer een aantal dagen volhouden!
Maaike

Terug
Bovenaan