vraagje eisprong

A

Anoniem

Guest
Had gister mijn eisprong ik kon dit heel duidelijk voelen en merken dus dat weet ik bijna zeker en uiteraard hebben we gister dus maar even een poging gewaagd net als de dag daarvoor en daarvoor hoe groot is de kans nu op zwangerschap of is het nu maar de vraag of het eitje bevrucht word ondanks op het juiste moment klussen??

liefs

Helaas is het op het juiste moment klussen geen garantie voor zwangerschap. Soms wordt een eitje wel bevrucht maar gaat het mis bij de innesteling. Tja, je kunt nu alleen maar afwachten. Ik ben ook weer in afwachting van mijn NOD.....

Ik denk ook niet dat alleen op het juiste moment klussen genoeg is. Volgens mij kan het ook gewoon zijn dat het eitje niet bevrucht wordt maar dat weet ik niet zeker...

Het is inderdaad helaas afwachten nu.. spannend voor jullie!

Daarnaast heb ik ook wel eens gelezen dat iedere dag sex het zaad niet altijd bevorderd. advies is (wat ik heb gelezen) om de dag om de dag klussen voor de beste kwaliteit (en dus meer kans?).

Succes met wachten, ik duim voor je

Ik denk wel dat je een kans maakt. De kans (als jullie allebei gezond zijn) is 1 op 4 dat het eitje bevrucht wordt. Dus die kans is redelijk. Daarnaast is het dan afwachten of het innestelt. Zo ja... dan ben je zwanger... maar ja... zekerheid heb je niet. 2 weken wachten meid... pff... worden lange 2 weken!

En inderdaad elke dag klussen heeft geen zin. de man er 2 tot 3 dagen na een lozing over om weer tot een goed aantal te komen (20 miljoen). Dus vrij je elke dag dan wordt de kans heel klein. Vrij je één keer in de 2/3 dagen dan maak je een veel betere kans en je man moet elke keer weer nieuw zaad aanmaken wat de kwaliteit bevordert.
Trouwens jullie hebben op het beste moment gevreeën, de dag voor je eisprong ben je het vruchtbaarst... dus het zit in dit geval wel goed!

nou dan wachten we maar af of het deze keer wel zo mag zijn bij mijn eerste kindje was ik in een keer zwanger nu ben ik aan de derde ronde bezig.
Je horen het als t zo is!!!

Terug
Bovenaan