vraagje! en Heitje

A

Anoniem

Guest
Vraagje: Mijn Nod is 12 april als ik van mijn kortste cyclus uitga en 15 april bij mijn langste cyclus. Ik heb nooit lang van te voren last van pijn bij menstruatie. Slechts een paar uur van te voren dient het zich aan dmv kriebels in onderbuik, zere onderrug, je kent het wel. Maar nu heb ik sinds gister dezelfde klachten. Deed me gewoon pijn, en dat heb ik echt nooit. Nu had ik nog nooit van innestelpijn gehoort, tot ik dat hier las. Zou dat het kunnen zijn? Of zie ik nu dingen die er simpelweg niet zijn.

xxx Annet

ps Heitje, ik ben ook Zaanse, Westzaanse wel te verstaan. Woon echter sinds sept in apeldoorn, de liefde achterna, maar mis mijn boeren gehucht best wel.  

Hoi Annet,

Ik had dagen voor mijn NOD dag ook pijn. Voornamelijk in mijn buik/lies en in mijn onderrug. Ik denk zelf dat dit gewoon is omdat je lichaam nog even moeten wennen aan het pilloze bestaan. Misschien is dit bij jou ook zo??

Grappig dat je Westzaanse bent van origine! Maar is het wat.. het Apeldoornse??

Heitje

Ben al jaren van de pil af, dus dat kan het niet zijn. Waarschijnlijk voel ik gewoon dingen die ik wil voelen ofzo. Ik   moet gewoon nog even wachten. Zit in ronde 1 dus moet nergens van uit gaan.

Mijn lover woonde al in apeldoorn en hij heeft hier goede baan. Ik zit in de zorg dus kan overal aan de slag, vandaar dat ik naar hem ben toe getrokken, maar heb vorige week mijn huisje in westzaan verkocht en dat doet best wel even pijn. maar ja, misschien komen we toch nog ooit weer de zaanse kant uit.
xxx

Terug
Bovenaan