vraagje en voorstellen

A

Anoniem

Guest
Na lang mee kijken, en niet reageren... want dat is niet nodig?... in de hoop dat mijn vraag er vast bij komt te staan....

Toch hier!

Hoi allemaal,

vanaf december gestopt met de pil, en vast zoals meerdere hier, vaak gedacht Nu is het zover. Elk krampje zou er op kunnen wijzen....

Dit keer ben ik erw eer heel veel mee bezig.... want de laatste ongesteldheid was 9 maar t/m 13 maart..... en toen opeens vorige week 24 maart - 27 maart,dat wel ineens heel vlug achter elkaar. En het begon met bruine afscheiding, rode proppen en eindigde met een heel klein rood streepje ( een inlegkruisje was steeds genoeg).
Komend weekeinde ( het bloedverlies van 24 mrt niet mee gerekend) zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden... noemen jullie dat NOD?? Ik ben wel wat misselijk vooral als ik teveel doe.... wat denken jullie?? STomem vraag je weet het pas wanneer je getest hebt. Daar wacht ik maar mee tot zondag of maandag!
Maar hoe kan die bleoding? Ik ehb dat echt nooit tussendoor. Ik heb wel last van rommelig zijn in mijn onderbuik.... iemand ervaring?? ik hoor het graag....

WELKOM!!!

Jeetje daar weet ik ook geen antwoord op te geven.

Veel succes!!!

Gr. Leah

hoi...

welkom op de site!!!! waarom heb je nooit gereageerd dan (ff nieuwsgierig hoor)

tja je vraag...: euh... week ook niet,zelf nooit gehad!denk dat het vrij normaal is... je lichaam is aan het ontpillen als je in dec. gestopt ben!!! je lichaam is btje in de war denk ik,maar als je het zeker wilt weten vraag je het ff aan de huisarts?

op babybrabbel kun je ook een vraag stellen aan een verloskundige!!!!

succes

liefs cenn

niet gereageerd, omdat ik er dan teveel mee bezig zou zijn en dat wil ik niet, wil er niet gefrustreerd of geobserdeerd van raken.

Maar goed, het is idd allemaal vaag nu, maar ik geloof er niet in dat mijn lichaam nog tot rust moet komen want in de eerste maanden was het wat rommelig.. en het verliep juist nu heel goed! Dus ik weet het niet... ergens heb ik nu meer hoop dat voorheen. Je hoort dat toch vaker dat vrouwen tussentijds ong. zijn. Heeft dan niemand van jullie tussentijds een ong. gehad en toch zwanger bleken te zijn / of juist niet zwanger???
Het voelt ook zo als ong worden nu.... is dat ook normaal , al zou ik nu zwanger zijn?

Ik wil zooo graag jullie ervaringen... ik hoor het wel...

liefs

hoi..

een vriendin van mij dacht ook dat ze gewoon ongesteld moest worden,ma bleek dat ze zwanger was... dus dat zou kunnen!!!

en ik ben nooit zwanger geweest,dus kan je daar niks over zeggen... maar als je wel zwanger bent,en toch bloed verliest,dan zou de test positief moeten zijn!!!

succes

ja je hoort dat vaker...... nog even spannend dan...

maar wat is nu NOD: de datum dat je omng. moet worden? Moet ik me dan aan de NOD lijst toevoegen?

Ik heb al twee gezonde kinderen en bij beide zwangerschappen had ik ongeveer 1 week voor NOD kort ligt bloedverlies, bleek toch zwanger en verder geen bloedverlies meer gehad.

NOD staat voor Niet Ongesteld Dag. De pijldag waarnaar je rekent met het oog op je cyclus. Op 9maanden.com staat een handig rekentabelletje waarin je aangeeft wanneer je laatste menstruatie was, hoe lang gemiddeld je cyclus is en hoe oud je bent. Met 1 druk op de knop rekent hij je vruchtbare dagen en je volgende NOD uit.
Succes!!!!
ps. moest ook even wennen aan al die afkortingen(NOD, MK, HA, Gyn  etc). Ook gebruikt iedereen veel sms taal. Wel grappig om te lezen trouwens.
xxx Annet

Terug
Bovenaan