Vraagje Esmé!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Esmé,

Ik heb effe een vraagje aan jou,als je geen zin hebt om te antwoorden,is oké hoor.
Onze digitale camera(huis,tuin en keukending) staat op ontploffen en nou zijn we voor een nieuwe aan het kijken.Nou wil mijn man graag zo'n spiegelreflexcamera kopen,maar ik denk dat je daar best wel verstand en talent voor moet hebben.Nou is mijn vraagje...of je misschien tips hebt,is er misschien een camera met spiegelreflex voor beginners??
En wat zijn een beetje de goede merken??Oh sorry dat zijn ondertussen al heel wat meer vraagjes.

Groetjes Kitty en Tess.

Mijn camera is de meest gebruiksvriendelijke spiegelreflexcamera die er is! teminste,.. dat denk ik hahahaha!!
Elke gek kan er prachtige foto's mee maken, alleen moet je wel een beetje talent hebben om de "kiekjes"te zien haha..

Ik heb de Nikon D50 en als ik me niet vergis is hij behoorlijk in prijs verlaagt. Je kunt er zelfs, mocht je het fotograferen erg leuk gaan vinden, hem gaan uitbreiden met diverse speciale lensen. Dus je kunt er behoorlijk mee uit de voeten mocht je er gek mee willen gaan doen.

Op de laatste forumdag hebben verschillende mama's mijn camera even geleend om foto's te maken. en met een beetje uitleg hebben ze de leukste foto's gemaakt, dus de kind kan de was doen!

De Nikon D50 is dus echt een aanrader..

Esmé mv Kay

Maar in het algemeen is de Nikon en de Canon erg goed,.. dus laat je maar eens goed informeren!

Hoi hoi,

Bedankt voor je tips,zo zijn we weer een heel stuk verder in onze zoektocht.

Groetjes Kitty en Tess.

Hier ook camera kriebels hihi
Tja belasting heeft geld terug gestort en vond het wel een goed idee, een mooie nieuwe en goeie camera.
Ik ben bij foto klein geweest en die wisten me te vertellen dan de nikon d50 vervangen is door de D40

Nou zijn we op internet aan het zoeken en vergelijken geweest en ik denk dat we voor de Nikon D40 body gaan.

Dus binnekort mooiere foto's vanuit hier hihi

He, is het er bij jullie al? Grrr, bij ons nog niet...haha (ik wil graag een auto!!)
Liefs NElleke

Terug
Bovenaan