Vraagje fruithap en even showen!!

Het is al even geleden dat ik iets van me heb laten horen maar ik lees wel regelmatig alle verhalen en vragen.

Ik ben gisteren naar het bureau geweest en men zei dat ze tot 6 maanden echt geen vast voedsel mag ivm evt. allergieen. Ik helemaal teleurgesteld, het leek me juist zo leuk om een keertje iets anders te geven dan melk. Vanaf wanneer hebben jullie fruithap gegeven? Lynn is nu 4,5 maand oud (van 1 september).

Ik ga ook even proberen een foto te plaatsen.
 Ze is hier precies 2 maanden oud.

Voor de eerste keer in mijn kinderstoel, ff zwaaien naar de camera.

Hoi,

Wat een schatje. Wij zijn begonnen met een fruithap toen Tiara 3.5 maand was, maar dit was op het aanraden van het cb. Tiara keek namelijk het eten uit iedereens mond en zat er ook nog bij te kwijlen (net een jong hondje). Op het cb werd ons toen aangeraden om langzaam aan met een fruithap te beginnen. En ze vind het heerlijk. Ze is nu 19 weken en zit op een half potje per dag. Bij ons komen er ook geen alergien in de familie voor dus misschien dat we daarom ook wel eerder mochten beginnen hoor. Maar het is inderdaad wel heel leuk om te geven ze kijkt nu ook echt naar het lepeltje van ja kom maar!!!. Nou nog even wachten voor jullie dus maar des te leuker is het straks als je het wel mag geven.

Groetjes nancy

Bij mij op het cb zijn ze er ook heel stellig in. Maar ik sta er zelf ook achter. Als je er niet achter staat: . . .'t is jouw kind hoor.
Maar je kindje kan zijn/haar hele leven nog andere dingen eten. Dan maken die paar maanden extra melk toch niet zoveel uit.
Ik ben ook aan het aftellen hoor (nog 7 weken), maar in mijn melk zit alles wat hij nodig heeft, en dat lijkt me genoeg. Nog eventjes en dan gaan we ook lekker kliederen bij mij thuis!
Liefs Phira

Terug
Bovenaan