vraagje?? HELP!!

Hoi Meiden,

Ik heb even een vraagje,

Het is vandaag precies zes weken geleden dat ik gecureteerd ben. Ik ben nog niet ongesteld geworden maar man mijn en ik zal al wel weer aan het klussen geslagen. Nu heb ik vanmiddag een test gedaan omdat ik het vermoeden had dat ik zwanger zou kunnen zijn. De test was echt overduidelijk. Ben ik nu zwanger of zitten na 6 weken de hormonen nog in mijn lijf? Wie kan mij helpen.

Gr. Astrid

hai astrid,

spannende tijden hoor. Hoe lang was je zwanger toen je miskraam kreeg? Ik heb 2,5 week geleden mk gehad bij 4,5 week, en na week was de zwtest nagenoeg negatief. nog maar heel vaag te zien. Dus hoe langer je zw was hoe langer het duurt om de hcg uit je lijf te krijgen. Ik   hoop voor je dat je gewoon zwanger bent en dat het heerlijk blijft zitten dit keer.
xxx Annette

Hai Astrid,

Volgens mij, zijn de hormonen na 6 weken al wel uit je lijf hoor. Zeker na een curretage, als er niks meer is, verdwijnen die hormonen vanzelf.
Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent!

Dominique

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje.
Ik ben7 weken geleden gecurreteerd (was 10 weken zwanger, maar het vruchtje leefde na 5 weken al niet meer) en nog niet ongesteld geweest. Toevallig was ik anderhalve week geleden bij de huisarts voor iets anders, ik heb het er toen met hem over gehad. Mijn HA zei dat het HCG hormoon al uit mijn lijf verdwenen zou moeten zijn, toen dus 5 weken na curretage!
Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest, maar heb wel sinds gisteren wat bruin/roze bloedverlies, net als tijdens mijn 2 zwangerschappen welke mis gelopen zijn, dus ik ben ook nog aan het afwachten!
Volgens mij ben je dus gewoon zwanger, maar voor de zekerheid kan je over een week nog een testje doen, dan moet het "oude" hormoon zeker weg zijn! Maar stiekum feliciteerd ik je gewoon alvast!
Liefs,
Sandra

Terug
Bovenaan