vraagje, iemand ervaring?

A

Anoniem

Guest
hallo, ik heb een vraagje, zal me ff snel "voorstellen", ben een jonge mama van al 3 kindjes.
en ben 4 keer zwanger geweest,

nu ben ik gestopt met de pil sinds 3 maanden,omdat onze wens naar de 4e erg groot werd! natuurlijk ben ik enorm onregelmatig ongesteld nu.

nu is mijn laatste menstruatie de 22e sept begonnen, nu begon ik vandaag bruin bloed te verliezen.... komt me helemaal niet bekend voor! (en dat na 4 zwangerschappen)
ik ben nog nooit een dikke week te vroeg gaan bloeden.
nu zei een vriendin tegen me dat het wel eens een innestelingsbloeding kan zijn...
lijkt me wel vreemd omdat het zo vroeg is,
iemand een idee???
we zijn niets aan het plannen ofzo, we zien het wel..

hoop dat iemand een idee heeft of dat het iemand bekend voor komt!!!

liefs mommy3

hoi mommy

wij hebben nog geen kinderen maar zijn ook druk aan het klussen!
het kan idd een innestelings bloeding geweest zijn, ik had namelijk ook 2 dagen voor ik eigenlijk ongesteld moest woden een bloeding waardoor de dokter zei dat dit een innestelings bloeding kon zijn. het komt meestal voor je ongesteldheid is tegen me gezegd.
dus het zou wel eens raak kunnen zijn.
ik had het afgelopen maand ook en heb 3 testen gedaan maar alle 3 nagatief daarna nog via de gynecoloog een bloedtest laten doen maar die was ook negatief.
wel heb ik nog steeds alle verschijnselen en mn borsten zijn ook groter geworden terwijl ik afgevallen ben.
de dokter denkt dat het toch zo kan zijn maar dat mijn hcg waardes gewoon nog niet hoger worden.
over n week moet ik naar de gynecoloog en zal het er toch nog eens met hem over hebben want dit is ook niks zit inmiddels al 6 weken in onzekerheid!!
maar ik ben benieuwd bij jou laat je het even weten?

liefs bello

Hallo Mommy3,

Het kan inderdaad een innesteling zijn geweest. Bij de ene vrouw is het helder bloed en de ander bruin bloed. En zoals ik hier op het forum terug las kan het even zijn en soms ook een beetje langer maar het schijnt wel weer anders (lees minder) te zijn dan een normale menstruatie. Waarschijnlijk kan je hier niks mee ;) Ik heb het zelf ook gehad (was geen innestelingsbloeding) maar gewoon een te vroege ongesteldheid met vreemd bruin bloed. En dat terwijl ik de klok gelijk kan zetten op mijn cyclus.

Groetjes
Mariposa

bedankt voor de reacties!
ik wacht gewoon af!!!
mijn cyclus is erg vreemd momenteel!

liefs

nou vind het wel raar! 1 dag wat oud bloed en het is over, wel vage rugpijntjes zo nu en dan maar ja heb ook griep!
nou heb ik 3 kids, maar dit is nieuw voor me, ik wordt altijd later ongesteld dan eerder!! en het was maar 1 dag... we wachten af!

Terug
Bovenaan