Vraagje - iniminie steekjes heeel laag in onderbuik

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag ondekt dat ik zwanger ben en zit lekker op mijn roze wolk... maar, ook maak ik me druk om alles wat ik ineens voel. Zo heb ik last van iniminie steekjes heel laag in mijn onderbuik, op de lijn tussen mijn bekken en mijn lies. Is dit die bandenpijn waar ze het over hebben? Heb het iets vaker links dan rechts.

Kan iemand mij geruststellen?

Groetjes,
Een roze Miepzzz

Hej,

Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap. Maak je niet te druk om alles wat je voelt, maar probeer ook een beetje te genieten. Zelf had ik in het begin ook last van pijntjes en kramp heel laag onder in de buik. De verloskundige vertelde mij dat dit te maken had met je baarmoeder die groeit. Vooral in de eerste paar maandjes heb je er last van. Het is bij mij zelfs zo erg geweest dat ik 's nachts wakker werd van enorme kramp. Bleek allemaal niets ernstigs te zijn. Het voelt een beetje als lichte menstruatiepijn, en dit is echt het groeien van de baarmoeder.

Veel succes en geniet er lekker van, het hoort er allemaal bij.

Liefs Kleintje2008 (20w4d)

Bedankt voor je reactie, echt heel fijn om te horen... Het is ook niet dat het echt pijn doet ofzo... zal er denk ik dan inderdaad maar gewoon bij horen...

He miepzzz,

GEFELICITEERD!!!!!!!!!
Nu is het dan officieel!!!
Worden we allebei Juni 2008 mama!!! (als alles goed blijft gaan bij ons, maar gaan we wel van uit!)
Ook ik heb daar last van, en verder heb ik ontzettend veel last van mijn tepels, en ben ik de hele dag misselijk.Gister moest ik overgeven, en op het werk vragen ze al of ik niet misschien zwanger ben...
Maar blijf stug volhouden dat ik de griep heb....
Maar goed, weet je al waneer je ongeveer uit gerekent bent?Ik op 8 juni 2008.  
Ben vandaag bij de h.a. geweest, en die heeft het voor  me uitgerekend.
Hij zei dat ik het beste over 2 a 3 weken kon bellen naar de verloskundige, want dan zit ik op 8  weken, was nu nog tevroeg om te bellen.
Maar ik  ga zo maar bellen, want  moet dan vrij regelen op mijn werk.
Nou, hoop dat alles goed blijft gaan, en zie je hier wel weer, en als jeeen ander topic  gaat openen, laat het even hier weten, klets ik daar met je mee.
Dikke  

Terug
Bovenaan