vraagje ivm eisprong

A

Anoniem

Guest
jullieden hebben het erover dat als je er draden van kunt trekken,en het melkachtig is je je eisprong hebt of krijgt.
mijn vraag is,heb je dan die dag de eisprong,of duurt het dan nog even,ik had het vandaag,dus gelijk maar geklust,zou het dan op tijd zijn????
wie weet dit???

groetjes mexx-ann

quote: mexx ann schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-10-2007 21:54:43'));

jullieden hebben het erover dat als je er draden van kunt trekken,en het melkachtig is je je eisprong hebt of krijgt.
mijn vraag is,heb je dan die dag de eisprong,of duurt het dan nog even,ik had het vandaag,dus gelijk maar geklust,zou het dan op tijd zijn????
wie weet dit???

groetjes mexx-ann

Hoi mexx-an,

ik had een week geleden ook graden, twee dagen minder en toen weer. Maar volgens mijn ovulatie testen is mijn eisprong nog niet geweest! Snap er ook niet zoveel meer van. Toch heb ik gelezen dat het ook een residu van sperma kan zijn als je de vorige dag ofzo hebt gevreen en dat het moeilijk uit elkaar te houden is.
Als het wel 'ovulatie slijm' is zou je eisprong binnen een paar dagen moeten zijn (het is een soort aankondiging als het begint) maar dat is toch bij iedereen weer anders.

Liefs
Lucia

Hoi Lucia.

Ja het is om gek van te worden,maar ikgeloof die ovulatie testen niet meer zo.
Ik heb een aantal maanden,ja echt waar die testen gebruikt,en volgens die testen nooit een eisprong,ik kreeg af en toe alleen maar een vage streep te zien.
Volgens mij gyneacoloog erg vreemd,daar loop ik ivm me leeftijd(37) en diabetus,ik heb in juni dit jaar een miskraam gehad,dus het schiet allemaal niet echt op.
Gelukkig heb ik al 2 schatten van kinderen van 11 en 6 jaar ,maar we willen er zo graag een 3 wonder bij.
Als het goed is gaat de gyn over een week kijken of ik inderdaad wel een eisprong heb,en of het een normalen eisprong is.
Dus ik op gelet of ik van die afscheiding heb,en er draden van kan maken,(lekker fris he),en dat hed ik gisteren echt,dus vroeg ik me af,wanneer dat eitje nou komt,of al is geweest.

groetjes mexx-ann

quote: mexx ann schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-10-2007 21:54:43'));

wie weet dit???

groetjes mexx-ann

http://www.zwangerstraks.nl/vruchtbaredagen.php

Zie bovenstaande link.

Ik probeer al de hele dag te reageren maar het forum is al een paar dagen waardeloos.

meestal heb je een dag na de vochtige dag je eisprong

Groetjes moi28

Dag dames,

Heb ook sinds 4 dagen de ovulatietesten gebruikt, maar nog steeds niet positief getest. Heb een cyclus van 26 en 27 dagen gehad, dus een dezer dagen zou de ovulatie moeten zijn. Ga morgen en overmorgen maar weer testen en hoop maar dat het dan positief is...

Gr. Jana

Terug
Bovenaan