VRAAGJE... kan het zo zijn dat...

A

Anoniem

Guest
Hallo... ben hier nieuw...

en ja, ik ben dus ook aan het proberen om zwanger te worden.
Ik zit dus vol met vragen...
.... Kan het zo zijn dat je helemaal geen kwaaltjes/bijverschijnselen kan hebben. Het enige wat ik heb is een soort van kriebels in mijn buik maar ik heb wel een vermoeden dat ik zwanger ben.. Kan het zo zijn??????

halo babino ja dat kan hoor bij mij 2 de kindje waaren wij ook beezig mar was er niet zo mee beezig als nu en ik was al 14 daagen over tyd denk laat me maar een test doen en ja was zwanger maar ik voelde helemaal niks geen kwaaltjes dus kan wel hoor waneer is je nod   ben benieuwt jolanda

Hey !
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen kwaaltjes, was ook erg verrast dat ik zwanger bleek te zijn. De maanden daarvoor voelde ik elke maand wel wat waardoor ik dacht dat het raak was, dus zo zie je maar, je lichaam kan je aardig voor de gek houden.
Liefs van Miena.

Nou ik ben benieuwd.. ik ga denk ik het weekend ff een testje doen... Ik ben nieuw hier dus ik weet niet echt alle afkortingen... wat betekend NOD?? Dan kan ik er ook over meekletsen.. hihihi.. Ik hoop dat ik zwanger ben.....

Dat betekent Niet Ongie Dag, dus de dag dat je eigenlijk je menstruatie moest krijgen en die dan uitblijft. Het eerst echte teken dat het wel eens zo zou kunnen zijn.............

groetjes talke

O ja.. hahaha.. das inderdaad een mooie afkorting.. mijn nod is morgen.. spannend.. Ik voel het helemaal borrelen in mn buik.. wat is dat.. of zie ik nu alleen maar spoken, heb ik gewoon honger.. word gek van mezelf...

en ja hoor!! in 1x zwanger!! echt ongelovelijk!!!!!!! Kan het niet geloven! ik voel me niets.. maar toch zwanger.. 2 testjes gedaan en allebei positief. ben super blij!!!!!!

Hee Bambinootje, wat fijn voor jullie. Proficiat hoor! Geniet er lekker van.

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan