vraagje last van onderbuik

goede morgen

ik had even een vraagje ik ben bijna 11 weken zwanger van een tweeling en ik heb sinds zaterdag best wel last van mijn onder buik   het is niet echt pijn maar het is een zeurend gevoel een beetje menstruatie pijn en het trekt ook door naar mijn benen

heb al van alles geprobeerd heb al in bad gelegen ben nu de hele tijd in weer met kruiken  

maar ik   wil niet steeds bellen naar de gyn ben dan een beetje bang dat ze een pieperd vinden kan iemand mij mss vertellen wat het is of wat ik er tegen kan doen

liefs melanie  

hoi hoi,

het kan zijn dat het je banden zijn, of dat het je baarmoeder is die aan het oprekken is.
als je het niet vertrouwt gewoon even bellen hoor.. beter tevaak bellen, dan een keer teweinig.

suc6 meid

groetjes Simone
mv Mart en 20wk zw

Hoihoi,

Als eerst, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, en nog van een tweeling ook!!! Super joh! Hoe voel je je verder?

Maar ik denk inderdaad ook dat het je banden zijn, je baarmoeder rekt zich op en ik denk als je in verwachting bent van een tweeling dat je dit net iets sneller voelt..
Niks om je eigen zorgen over te maken.
Mocht je het nou toch niet vertrouwen kan je natuurlijk ook altijd eventjes contact met je verloskundige opnemen.

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan