vraagje met testen

A

Anoniem

Guest
als ik vandaag nou niet ongi word kan ik dan vanavond een test doen? Of moet ik daar een aantal dagen mee wachten!? Want stel dat mijn ovulatie nou een aantal dagen later was....

af en toe snap ik er helemaal niets meer van. hahaha  

x
Dompy

hoi hoi..

je kan vanavondeen test doen... weet je het is bij iedereen anders... bij de een zie je gelijk 2streepjes,en bij de ander moet daar eerst een paar dagen over heen gaan!!1

een vriendin van mij deed een test toen ze 1 dag overtijd was>negatief!! een paar dagen later weer en toen was die 2de streep aanwezig!!!

maar er zijn ook mensen waaar het gelijk al vanaf te lezen valt... heel verschillend dus...

vh geld/ zekerheid kun je beter paar dagen wachten,maar word je helemaal gek,dan wacht je tog niet langer?

ik hoop op een 2de streepje voor je!!!!

succes.... laat je het ff weten?

liefs cenn

Ik had gisterenmiddag op mijn NOD getest!
Ik heb zelfs de test moeten slopen om een streepje te zien, maar nog steeds niet duidelijk. Ik had DA-test.
Vanmorgen met ochtendurine nog een keer gedaan. Wel duidelijker, niet heel duidelijk. maar wel zichtbaar,(zonder de test uit elkaar te halen.)

Ik hoop dat je ook 2 streepjes hebt.
(Had ik al gezegd, maar een keer extra kan zeker geen kwaad!!!!!!!!!!!!!!!!)

Liefs, monique

Hoi Dompy,

Volgens mij kun je het beste 's morgens testen, zeker als je net je NOD hebt gehad want dan kan het hormoon  nog niet zo sterk zijn. Met je ochtendurine schijnt het wat geconcentreerder te zijn. Ik hoop voor je op een positieve test!!!!

Groetjes, Jetje

Dussss vanavond de test kopen en morgenochtend testen. hihihi langer kan ik niet wachten. En ik nog wel zeggen dat ik tot donderdag wacht.......nou amehoela!!!

Bedankt allemaal voor het duimen, ik hoop dat die rode duivels verrrrr weg blijven!!!

xxx
Dompy

Hoi Dompy,

Jeetje... wat spannend allemaal joh! Ik duim voor je!

Laat het even weten als je de test gedaan hebt, ik ben heel erg nieuwsgierig!

heitje
NOD = morgen!

Terug
Bovenaan