vraagje na uitstrijkje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Lang geleden dat ik op deze site was. Maar ben net begonnen met een nieuwe baan, wat de nodige drukte met zich mee bracht. Gelukkig is het er tot nu toe hardstikke leuk.
Maar nu mijn vraag:

Een paar weken geleden heb ik een uitstrijkje gehad en sindsdien heb ik vrijwel iedere dag donkerrode afscheiding. Is dit nu mijn menstruatie?

(Ging nl. naar de gynaecoloog omdat ik maar niet ongesteld werd en niet zwanger ben)

Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

groetjes Jackje

p.s. ik zie veel nieuwe namen! Is de rest inmiddels zwanger?!

Hallo Jackje,

Ik ben ook 23 jaar en inmiddels een half jaar niet ongesteld geweest, sinds ik gestopt ben met de pil.
Uit bloedonderzoek bleek ik een te hoog prolactine gehalte te hebben en ben nu onder de MRI-scan geweest. Ik heb geen uitstrijkje gehad, dus kan je niet helpen bij je vraag over de donkerrode afscheiding. Klinkt toch niet zoals het hoort, misschien toch maar even navragen bij de huisarts?

Groetjes Puck

hoi Jackje,

Herken je nog wel hoor!
Hoe is het en gefeliciteerd met je baan!

Zit je nog steeds in de (psychiatrie) verpleging of ben je nu iets heel anders gaan doen?

Bedoel je dat je nu al weken lang wat bloed hebt of is dit pas een aantal dagen zoals bij een "normale" ongi? Als dit zo is zou ik toch nog ff naar je huisarts gaan hoor.

Lees het wel,

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan