Vraagje na ...

Vraagje na aanleiding van het berichtje van claudje 'vraagje'.

Daarin verwijs ik claudje naar babybrabbel.nl. Naar de online test en dan vruchtbaarheidskalender. Ik maak daar elke keer gebruik van. Zijn er misschien meiden die mij kunnen vertellen of ik hier goed aan doe ?? Of dat ik daar beter niet vanuit kan gaan ?? Heel graag zou ik een reactie willen, misschien zijn mijn vriend en ik wel helemaal verkeerd bezig !!!
Alvast bedankt, meiden en een prettig weekend !!!

Groetjes Biaggi.

Hallo Biaggi

Nou wij gebruiken die pagina ook. Kan toch niet verkeerd zijn. Ik voel namelijk mijn eisprong niet, dus als ik niet tempratuur weet ik mijn vruchtbaarste dagen ook niet. Of het echt klopt is weer een ander ding, maar zal vast wel in de buurt zitten. Nou veel succes.

Liefs Janine

Mijn gyn waarschuwde voor die sites omdat ze van gemiddeldes uitgaan (je weet wel, een cyclus van 28 dagen en dús de eisprong op dag 14) en dat dat niet hoeft te klopepen omdat dus per vrouw verschillend kan zijn!! Volgens mijn gyn hoeft een cylcus van 28 dagen namelijk niet automatisch te betekenen dat je je eisprong dan ook op die bewuste (gemiddelde) dag 14 hebt, je eisprong kan zowel vroeger als later zijn.
Zij raadt aan een paar maanden te tempen en dan terug te kijken én je cervixslijm te checken (dat geeft je vruchtbare periode aan: voor meer info zie www.vruchtbaarheid.org).

Hopelijk heb je hier iets aan...

Liefs Juul

Bedankt voor jullie reacties !!!
Ben toch altijd wel blij dat er meiden zijn die reageren. Voor Juul, misschien dat ik nog wel ga tempen maar heb morgen mijn NOD dus die wacht ik eerst even af . In ider geval bedankt.

Groetjes Biaggi.

Terug
Bovenaan