vraagje? Net tante geworden

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

we kregen nu net een telefoontje dat we alweer oom en tante geworden zijn.
Zijn we heel erg blij mee.

maar nu vraag ik me af omdat ik 30 weken en 2 dagen zwanger ben als ik de baby vast heb dat daardoor mijn melkproductie iets op gang gezet kan worden zodat ik lekkende borsten krijg.
Is dit nu een fabeltje of is het echt?

Groetjes Fanny

Hoi   hoi

Op den duur komt die melkproductie toch wel op gang.
Ik had ook 'last' van lekkende borsten na een week of 30/32
Maar zou natuurlijk kunnen, moeder-instinct misschien...?
Klinkt best logisch eigenlijk.
In elk geval, het is zowiezo heel normaal rond de 30wk.

Groetjes

Hoi,

Dat hoeft helemaal niet, ikzelf heb hier nooit last van gehad, heb ook nooit gelekt tijdens de zwangerschappen.
Mijn vriendin had dit al vanaf week 25, ik zelf heb het alleen maar de eerste weken van bv gehad geef nu(9mnd) nog steeds maar heb nooit pads nodig!!
Maar als het zo is doe je daar niks aan je kunt moeilijk 10 weken wachten met je nichtje vasthouden!
Geniet van je nichtje en alvast een goede bevalling gewenst

Gr MJ

bij de cursus bv is ons vertelt dat het bij iedereen anders is.
dit komt omdat de placenta een hormoon tegenhoud die de melkproduktie op gang brengt,.
officieel zou dus pas na geboorte van de placenta de bv op gang komen maar bij sommige vrouwen   is het hormoon te sterk of de placenta niet sterk genoeg en zet het toch al door!!!

Hoi Allemaal,

bedankt voor jullie reacties.
Ik ga gewoon mijn nichtje lekker vast houden en knuffelen hoor.
Laat me toch neit tegenhouden.
En we zien van eigens of we er lekkende borsten van krijgen.
Is ook niet zo'n groot probleem.

Groetjes Fanny

Hoi,

Ga jij maar lekker na je nichtje hoor.
Ik werk zelf als kraamverzorgster en heb du elke dag een baby vast en ben nu 31 wkn en 3 dgn zwanger. En nog nooit lekkende borsten gehad. Dit kan ook wel zonder dat je een kindje vasthoud. En anders zou ik nou al flinke voeding hebben na het vasthouden van al die babay's in mijn werk.

Lekker genieten.

Groetjes José

Terug
Bovenaan