vraagje over 1e menstruatie na bevalling

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Even een vraagje over iets waar ik mee zit. Ik ben nu nl. al 2 weken achter elkaar ongesteld... Het is de eerste menstruatie na de bevalling (6 maanden geleden). Ik heb 4 maanden BV gegeven en de 5e maand afgekolfd... 2 weken duurt nu el erg lang en het einde is nog niet in zicht....  

Ik vind het best eng en twijfel of ik nu naar de huisarts zal gaan of dat dit normaal is?

Liefs!

Hoi,
ik weet eerlijk gezegd niet of het normaal is. Mijn dochter is nu 6,5 maand en ik geef nog steeds bv, ik ben nog steeds niet ongesteld, heerlijk.
Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even naar de HA gaan.
Succes,
gr. Sonja

Hoi, ik heb ook 4 maanden bv gegeven. Hidde is nu bijna een half jaar en ik ben net voor het eerst ongi geweest. Bij mij was het vrij normaal, maar ze hadden me wel gewaarschuwd dat het wel eens veel erger kon zijn.
Volgens mij kan het niet zo'n kwaad, echter als je je er slap onder voelt of niet lekker dan zou ik wel aan de bel trekken bij de HA.
Groetjes Lynn

Hoi hoi,

Ik geef nog steeds volledige bv (4,5 maand) en ben in de tussentijd 2x ongesteld geweest. Tussen de eerste en de tweede keer zat z'n 2 maanden. Mijn ongesteldheid was ook wat meer dan normaal en iets langer dan normaal maar geen 2 weken. Ik had vooral de eerste 3 dagen ontzettende vloei. Zo erg dat ik met super tampon in 1,5 uur al doorlekte maar dit stopte wel na 2/3 dagen en ben denk ik zo'n 8 dagen ongesteld geweest maar voelde me goed.

veel succes ermee iig

Hoi,

Ik geef nu 4,5 mnd borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest, dus ik kan je niet gerust stellen.
Maar eigenlijk zegt het al genoeg dat jij je er niet lekker bij voelt, als ik jou was zou ik naar mijn lijf luisteren en ff naar de HA gaan. Als er niks aan de hand blijkt te zijn ben je in ieder geval gerust gesteld.
Sterkte ermee!

Groetjes Patricia

Ik kan je wel geruststellen, het is normaal, kan wel een week of 3 duren!! De eerste menstruaties na je zwangerschap schijnen gewoon een stuk heftiger te zijn.

Hoi,

ik heb 2 mnd bv gegeven en toen ongeveer 5 weken afgebouwd. Ik ben vorige week voor het eerst ongesteld geworden. Echt enorm. Kan me niet herinneren dat ik de afgelopen 10 jaar zoveel bloed heb verloren. Maar schijnt toch we te kunnen de eerste paar keren na een zwangerschap. Dat zei de man van een vriendin die gynaecoloog is.
Al met al was ik een dag of 6 echt flink ongesteld en toen twee dagen wat minder en was het over.\

Hoi,
Ik heb geen bv gegeven..
Werd 11 weken na de bevalling weer ongesteld, en begon meteen met de pil.
Bleef gedurende de eerste strip al die weken ongesteld!!!
En de tweede menstruatie kwam er meteen achteraan!
Zo, dan weet je weer wat er zo lekker was aan zwanger zijn!!
Sinds de tweede strip alles weer oke. Maar inderdaad was de eerste keer wel erg ja zeg!
Suc6, er komt vast een keer een einde aan..pfff
Gr Rina

Terug
Bovenaan