vraagje over 1ste bezoek gynacoloog

A

Anoniem

Guest
Hai,

Ik moet 14 maart voor een eerste gesprek naar de gynacoloog. Nu vraag ik mij af, volgens mij zijn jullie deskundigen op dit gebied, of ik hiervoor mijn vriend mee moet nemen? Hij heeft al een sperma onderzoek gehad en dat was prima, goed zaad dus.

Ik vraag dit omdat hij moeilijk vrij kan nemen op zijn werk omdat een collega van hem ernstig ziek is. Dus kan ik ook alleen naar dit gesprek? Samen is natuurlijk altijd prettiger maar ik neem hem dan liever in een later stadium mee mocht er toch iets aan de hand zijn.

Graag jullie advies?

Veel liefs
Nataly

Hoi Nataly,

Ik ben vandaag voor het eerst geweest en vriend was niet mee. Moest wel zijn ponskaartje meenemen. Bij mijn vriend was het zaad ook al getest en goed.

Sterkte!

Groetjes Noor

Hoi Nataly,
Ik zou als ik jou was dan gewoon alleen gaan. Ik herken het dat je partner moeilijk vrij kunt krijgen. Ik zou hem dan wel in een later stadium meenemen (dat wordt ook geadviseerd door de arts/ verpleegkundige). Op die manier wordt het niet alleen jouw ding, en het kan soms best moeilijk zijn naarmate je vaker terug moet.
Ik ga nu ook alleen. Mijn man is 1 keer meegeweest en ik neem hem denk ik over een tijdje (als het nodig mocht zijn) mee. Zolang jij kunt uitleggen wat er gedaan wordt/ gezegd wordt kan je hem toch op de hoogte houden. Heel veel succes in ieder geval!
Eva

Dag Nathaly,

Ik heb het geluk dat mijn man redelijk flexibel kan werken, dus meestal gaat hij mee. ik moet zeggen dat ik het altijd wel fijn vindt als ie meegaat, maar ga ook wel es alleen. Het eerste gesprek is meer een kennismakingsgesprek. Niet echt vervelend, denk dat je de schaarse tijd van je partner beter kan gebruiken bij de dagen dat je hem echt nodig hebt!

succes gr Saar

Hai,

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga dus inderdaad maar alleen en neem zijn ponskaartje mee. Ik hoop natuurlijk dat alles goed zal zijn maar als dat niet zo is dan heb ik  mijn vriend  in een later stadium veel harder nodig.

Bedankt allemaal.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan