Gisteren zijn we voor de samenlevingstest geweest en ik had nog geen eisprong gehad, was wel doorgegroeid naar 21mm. In dat opzicht is de test dus geslaagd, nu natuurlijk wachten op uitkomst. Vlg wk do moet ik terug voor weer bloed prikken en inw. echo om te bepalen of ik nu ook echt een eisprong heb gehad. Nou vlgns mij was die er wel degelijk; had gisteravond gedurende 10 minuten een soort van naderende ongi pijn in mijn buik en lichtroze gekleurde slijmverlies... maar goed kan natuurlijk ook van alle onderzoeken weer komen. Ik weet het ook allemaal niet. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd vaker rond mijn eisprong dit soort dingen opmerk/voel. Ik vind het heel bijzonder om nu zo van binnen te volgen wat er allemaal gebeurt. En vooral ook heel spannend. Maar aan de helaas al meer ervaren dames hier een vraagje: stel dat het nu eens raak zou zijn, en ik deze week bevrucht ben kunnen ze dat dan vlg week bij de inw. echo al zien? Of moet ik echt weer wachten tot mijn ong. weer komt (is trouwens 30/12/05 maar ik verwacht deze maand een kortere cyclus dus iets eerder).
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Scorpy
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Scorpy