Vraagje over 9 weken niet ongesteld worden

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, hier even een vraag

Ik heb een erg onregelmatige cyclus, 1 keer zat er 1 maand tussen, toen 2 maand, toen 7 weken en nu dus 9 weken. Ik probeer rustig af te wachten tot er iets van een bloedspoortje te zien is, maar tot op heden ..... Ik heb ook al een test gedaan en die was ook .......

Nu dus even een vraagje, ik zit erover te denken om naar de huisarts te gaan en te vragen wat hij voor me kan doen. Nou lees ik hier op dit forum veel over Clomid (Primolut heb ik al gehad), en ik zit een beetje te twijfelen. Ik had erg veel last van de hormonen in Primolut, werd er echt een beetje depressief van. Dat was niet echt prettig (ook niet voor mijn lief....), en ik wil liever niet weer zulke pillen nemen. Aan de andere kant zit ik nu ook echt in de stress omdat ik niet weet waar ik aan toe ben....

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben en zo ja, wat hebben jullie gedaan? Op dit moment zit ik gewoon te balen van alles, zeker nu ik vandaag wéér een collega hoorde die zwanger was..... Dat is nummer 10 in de rij van bekenden en vrienden...... WAAROM GAAT HET NIET GEWOON MAKKELIJK!!!!!!!!!!!        
Sorry voor het 'drama queen' gedoe, maar het zit me gewoon even hoog.......

Groetjes Tjitske

Vergeten te vermelden:

Groetjes Tjitske, 25 jaar, ronde 9

Doegie!

Hoi Tjitske,

Gooi het er maar ff uit hoor! Ik kan me goed voorstellen dat je hier gek van word.
Zelf heb ik er geen ervaring mee maar een vriendin van mij die had hetzelfde toen ze stopte met de pil. Alleen zij stopte niet met de bedoeling om zwanger te worden maar gewoon omdat de zo down werd van die pil.
Ze had eerst een normale periode en dat werd telkens langer. Uiteindelijk duurde het 12 tot 14 weken voordat ze ongi werd. Ze is toen naar haar huisarts gegaan en die heeft haar een kuurtje gegeven waarna ze direct ongi werd en vervolgens was haar cyclus ook weer redelijk normaal (5 weken).

Ik zou dus als ik jou was zeker even langs de dokter gaan.

Ik hoop voor je dat je lichaam dan snel weer in z'n normale ritme zit en dat je dan natuurlijk maar snel zwanger mag worden! Hou de moed erin!

Groetjes Sannie (2e kindje 1e ronde)

Terug
Bovenaan