Vraagje over aankondiging kraamborrel

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb wat inspiratie nodig.. Op ons geboortekaartje staat nu: zin in beschuit met muisje? Bel ons even. Echter willen we bij een deel van de mensen een briefje toevoegen met een uitnodiging voor een kraamborrel. Alleen dan staat het er dus stom en dubbel want enerzijds vraag je ze om te bellen als ze langs willen komen en anderzijds zeg je dat ze op een borrel moeten komen. Als we het deel weghalen dat mensen moeten bellen voordat ze komen dan zijn we bang dat sommigen gewoon voor de deur staan ineens... Dilemma dus!

Hoe hebben jullie dit opgelost?
x ing

goeie morgen,wij hadden dit dilemma ook,maar zijn er toch uit gekomen ook ik wilde een apparte uitnodiging bij me kaartje doen tot dat de drukker zei dat het zonde is om een papiertje bij zo een zorgvuldig uitgezocht geb.kaartje te doen,en ik voor 20 euro meer gewoon een aantal met uitnodiging voor het kraamfeest en andere zonder die text kon laten drukken,dus bij de geen zonder kraamfeest uitnodiging staat alleen adres en telefoon nr,bv huisarts,werk,fisio,vage kenissen en bij de rest heb ik dus zelf een leuk gedicht gemaakt,wat ik je evt.wel wil mailen indien je niet in mijn omgeving (haarlem) woont. zo ben ik heel blij met deze oplossing en stoot ik niemand voor ze hoofd  en naast me directe fam.of vrienden heb ik  zeker geen zin in bezoek waar ik niet op zit te wachten en kunnen we eerst als gezin eens rustig aan elkaar wennen  voor dat de menigten de kleine komen bewonderen! succes met je uiteindelijke beslissing! groetjes lenny b  

Terug
Bovenaan