vraagje over Aerosleep

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou hebben wij vanmiddag een Aerosleep veiligheidsmatrasbeschermer gekocht voor en we wilden daar een Aerosleep hoeslakentje bij kopen.
De verkoopster vertelde ons dat een Jersey hoeslaken net zo goed werkt, alleen de Jersey andere soorten niet.
Ze heeft het ons ook laten zien met zo'n Aerosleep pomp wat in de winkel staat. En idd precies hetzelfde effect.
We hebben nu een Jersey hoeslaken gekocht maar nu begin ik toch te twijfelen. Ik lees namelijk nergens dat dat ook mag en ik lees hier op het forum ook verschillende dingen.

Iemand ervaring hiermee???? Is de werking idd hetzelfde????

Kruimel

Hoi Kruimel,

Ik heb ook de aerosleep en tegen mij zeiden ze dat ik juist wel de speciale hoeslakentjes moest kopen omdat de werking anders minder zou worden. ik heb dat toen ook maar gedaan....of een jerwy hoeslakentje even goed werkt durf ik je niet te zeggen want dat heb ik niet meer geprobeerd.

Succes en nog een goeie zwangerschap
Groetjes Monique

Hoi,

Ik heb zelf in een babywinkel gewerkt en de aerosleep verkocht...
Wij adviseerde eigenlijk gewoon katoen... dat is luchtig en gaat niet zo snel dubbel liggen... Al dat rekbare doet dat sneller en dan moet het door meerdere lagen ipv 1.

Maar het maakt niet zo heel veel uit... als het maar goed past... en eerlijk gezegd.. zijn de aerosleep hoeslakens echt niet zo nodig... maar je moet doen waar je je zelf het lekkerste bij voelt.

Liefs Linda

Hoi Monique en Linda,

Hardstikke bedankt voor jullie reacties.
Fijn dat jullie even gereageerd hebben.

Iemand nog meer ervaringen / tips etc.......

Kruimel

Wij hebben ook het aerosleep-matje, maar bij ons zeiden ze juist dat alleen badstof mocht. Wel raar.. Maar goed, wij gebruiken dus in principe badstof hoeslakentjes voor er over. Ik heb wel een aerosleep-hoes en die gebruik ik nu, omdat Senne nu vaker op de buik draait 's nachts, maar nog niet erg sterk opdrukt en ook niet kan terugdraaien. Is meer voor mijn eigen gevoel, want volgens mij is het commercieel gedoe dat je die speciale hoezen moet kopen. Ze zijn hartstikke duur trouwens. Het gaat er denk ik om dat het stof niet te dicht geweven is, waardoor het nog genoeg lucht doorlaat als de baby er met mond en neusje door moet ademen.

Veel succes ermee!

Hee Kruimel,

Wij hebben ook een aerosleep matras en jersey hoeslakens. Werkt prima (zelf geprobeerd hihi). Dit adviseerde ze ons ook bij prenatal, stuk goedkoper.
Succes  en geniet lekker van je  zwangerschap.

groetjes Sonja mama van Evi (6-1)

Terug
Bovenaan