vraagje over Aerosleep

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou hebben wij vanmiddag een Aerosleep veiligheidsmatrasbeschermer gekocht voor en we wilden daar een Aerosleep hoeslakentje bij kopen.
De verkoopster vertelde ons dat een Jersey hoeslaken net zo goed werkt, alleen de Jersey andere soorten niet.
Ze heeft het ons ook laten zien met zo'n Aerosleep pomp wat in de winkel staat. En idd precies hetzelfde effect.
We hebben nu een Jersey hoeslaken gekocht maar nu begin ik toch te twijfelen. Ik lees namelijk nergens dat dat ook mag en ik lees op het zwanger zijn forum ook verschillende dingen.

Iemand ervaring hiermee???? Is de werking idd hetzelfde????

Kruimel

Even een vervelend vraagje, maar heb je bij je kraamzorg gecheckt of ze wel willen werken met dit bedje? Anders kan je straks alsnog een matrasje gaan kopen.

Bovendien, als je kijkt naar www.veiligslapen.nl of www.wiegedood.nl zul je zien dat alle organisaties nog steeds een normaal matrasje voorschrijven en de aerosleep als 'onzin'   bestempelen. Ik heb er zelf ook een heel onderzoek naar gedaan toen ik zwanger was en ik heb ook op het forum al eens gehoord dat de aerosleep afgekeurd werd door de kraamhulp. En dat betekent dat je geen kraamzorg krijgt voordat er een 'goed bedje' beschikbaar is.

De enige die beweert dat de aerosleep doet wat het zou moeten doen, is de fabrikant. De prijzen die ze hebben gewonnen zijn toegekend door dochterondernemingen enz. Ik zou er nog eens over nadenken...

Groetjes, Marisa

Wij hebben ook de Aerosleep en een hyperallergeen matras, gewoon voor het veilige gevoel, want ze kunnen inderdaad er doorheen ademen.
En wij hebben ook een gewone jersey hoeslaken en dat werkt ook gewoon goed.
Onze kraamzorg vond het prima, maar bewijzen zijn er inderdaad nog niet.
Je moet gewoon doen wat je gevoel zegt.

Groetjes Nathalie

Hee Kruimel!

Wij hebben de aerosleeps ook en het bevalt geweldig. Geen gezweet met dit weer terwijl ze dit op elk ander matrasje (kinderwagen, box enz) wel doet. Wij hebben wel de hoeslakentjes van de aerosleep erbij gekocht. Ik bedoel als je het dan doet doe het dan goed. Zo duur vond ik ze nu ook weer niet. Groot voordeel is dat ze heel snel droog zijn dus je hebt er ook echt niet meer dan 2 nodig. 1 erop en 1 in de was/kast is meer dan voldoende. Ze hoeven niet gestreken te worden en zien er altijd netjes uit. Ik zou dus niet gaan rommelen met jersey want door het wassen gaat die stof toch dichter op elkaar zitten.

En wat die opmerking over de kraamzorg betreft. Die hebben naar mijn mening niets in te brengen als het om jouw beddengoed gaat. Het is jullie kind en als jullie kiezen voor de aerosleep dan is dat zo. Onze kraamhulp kende de aerosleep niet maar wilde er wel graag meer over weten. Ze heeft er gewoon mee gewerkt hoor. Let er wel op dat ze geen hydrofiel luier onder het hoofdje legt want dan is het effect weg.
Een vriendin van mij werkt op een kdv en die hebben in elk bedje de aerosleep. Het is even een investering maar het is het wel waard. Enne op internet is er veel vraag naar dus als je het niet meer nodig hebt is het zo verkocht!

lfs ing

Terug
Bovenaan