Vraagje over afnemen misselijkheid

<p>Hoi,</p><p>Neemt de misselijkheid in het eerste trimester plots af van de een op andere dag? Of bouwt het zich langzaam af totdat het weg is?</p>

Bij mij neemt het langzaam af.. ik ben steeds minder dagen misselijk.. 
Maar reken niet teveel op dat het na het eerste trimester over is. Bij mijn eerste zwangerschap was ik tot 18 weken elke dag misselijk en nu ben ik de 20 weken gepasseerd en nog steeds misselijk.. Ik vond het bij mijn eerste zwangerschap wel een domper dat je uitkijkt naar die 12 weken zwangerschap in de hoop dat het dan over is en dan ben je nog zo lang misselijk. 

Bij mij leek het rond de 10e week wat minder, toen kwamen er goede momenten, daarvoor was ik 24 uur per dag misselijk. Helaas was dit van korte duurt en was ik een week later weer heel misselijk, tot ongeveer de 15e week. Daarna was het zo ineens voorbij!

Bij mijn eerste zwangerschap werd het na de 12 weken iets minder en was ik met 16 weken van de één op de andere dag niet meer misselijk. Nu ben ik 24 weken zwanger en als ik niet voldoende blijf eten en niet genoeg rust neem, voel ik me nog steeds brak (niet echt misselijk, maar dat ben ik bij deze zwangerschap sowieso niet echt geweest. Alleen vermoeid en niet fit/brak gevoel).

Terug
Bovenaan