Vraagje over afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal!

Ik heb begrepen dat je afscheiding ook een indicatie geeft voor je ovulatiedag, maar hoe gaat dat in zijn werk? Ik neem aan dat het gedurende je cyclus verandert, maar hoe bekijk je dat? En op welk moment van de dag? Kan iemand mij hier meer over vertellen???

Duimerdeduimerdeduim voor iedereen - we gaan voor de babyboem!

Knuffeltjes van Tess

hoi meid,

gedurende je "natte dagen" ben je vruchtbaar, dit begint een dag of 4 voor je eisprong, je afscheiding word dan veel dunner, je kunt wat in je slipje krijgen. van dit slijm kun je ook draden trekken als je het tussen je vingers houd en dan je vingers uit elkaar haalt.
jou cervixslijm is dan dun en de zaadjes kunnen er goed doorheen komen.
in de overige dagen ben je droger en als je al afscheiding hebt is het vaak wat brokkeliger.

hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes esther

He dank je wel voor je reactie Esther!

Maaaarrrreeeeehhhh, dat draden trekken hè, hoe eh, doe je dat? Ik bedoel, ga je dan eh... graven ofzo? (Sorry, klinkt zo stom zo, maar weet het echt niet.) En ik zal eens wat beter opletten op dat brokkelige! Dacht dat het altijd gewoon.... nat was, zeg maar. Controleer je dit het beste 's ochtends?
Groetjes, Tess

En als je nu al een eisprong hebt gehad, en je nod is tussen 20-22juni?? wat betekend dan het slijmverlies?????ik heb dat namelijk...ik heb gewoon afscheiding, terwijl ik mijn eisprong allang heb gehad....wie weet het???

hoi hoi,

je moet gewoon beetje aan zelf onderzoek doen. probeer het eens net na je ongi, dan gewoon met je vinger een stukje in je vagina gaan en beetje omhoog richting je vagina wand, daar zit ook slijm, dan op je vinger kijken en eraan ruiken( klinkt smerig ik weet het, maar tis je eigen lichaam en zo spreek ik tenminste duidelijke taal)

dan weer een paar dagen later proberen en kijken hoe het veranderd is. vervolgens krijgen veel vrouwen waaronder ikzelf een soort slijmpropje op toiletpapier of in je slipje. dat is meestal het teken dat je eisprong eraan komt omdat dit propje beetje als rauw eiwit eruit ziet.

na je eisprong wordt het weer anders en minder nattig.

de ene vrouw heeft natuurlijk meer afscheiding dan de ander. je moet gewoon een paar keer goed jezelf onderzoeken en vertrouwd raken met de verschillen. zo heb ik het ook geleerd, tis tenslotte van jezelf dus niks aan nietwaar?

hoop dat jullie hier iets aan hebben!

veel succes en geniet ervan hahahaha

geintje
knuffel sweety

Bedankt voor de duidelijke taal Sweety. Ik snap het weer wat beter en  zal inderdaad aan zelfonderzoek gaan doen!  
Trusten !!!!
Knuffeltje,
Tess

he emmie,

ik heb ook de hele maand slijm, maar heb geleerd dat het in de vruchtbare week extra is, en dunner. en vooral meer.
sweety76 zegt het al: beetje zelfonderzoek en je komt een heleboel over je cyclus te weten.

succes ermee .

groetjes esther

Terug
Bovenaan