Vraagje over afscheiding????

A

Anoniem

Guest
Lieve dames,

Ik heb even een vraagje:
Komend weekend heb ik mijn NOD.
Als ik uitga van mijn vorige cyclussen zondag.
Gisteren en eergister had ik witte dikkerige afscheiding en sinds  vanochtend vrij natte roze kleurige afscheiding, best veel vooral met afvegen.
Sorry voor de details, maar heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Zullen de RD's nu al doorkomen? Ik heb dit normaal gesproken nooit voor mijn ongi!
De ene keer denk ik precies te voelen dat de RD's doorkomen, het andere moment voel ik niets wat dat betreft. Heb wel al een aantal zwangerschapskwaaltjes zoals beetje misselijk, duizelig, winderig (sorry kan er ook niets aan doen),  de hele tijd een kriebelend gevoel in mijn buik en af en toe steken/krampen in mijn onderbuik.
Tuurlijk kan ik al deze klachten ook aan iets anders toeschrijven, en dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen om mezelf geen valse hoop te geven.
Hoop gewoon niet dat de rozige afscheiding de aankondiging van mijn RD's zijn, want dan baal ik wel even!
Wie o wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen?

Alvast heel erg bedankt!

heel veel knuffels!

Oh ja, nog vergeten erbij te vertellen:
Ik temperatuur en mijn temperatuur is al vanaf zaterdag 31 mei (dus nu anderhalve week geleden) 0.3 tot 0.4 graden hoger dan de weken daarvoor. Ook vanochtend was mijn temperatuur nog hoger!

hoi,

Ik heb ook dit weekend mijn nod. Heb net als jij klachten maar ben niet misselijk. wel veel pijn in borsten en krampen in buik. ik heb gelezen dat roze afscheiding een innestelings bloeding kan zijn. Als het niet doorzet kan het dus heel goed dat je zwanger bent. Ik denk dat je nog even moet wachten tot je nod. verder kan ik je helaas niet helpen. Ik heb nog nooit roze afscheiding gehad. Ik heb zelf doorzichtige/vochtige afscheiding. Normaal voor mijn duivels heb ik altijd wat dikkere plakkerige afscheiding. Nu niet dus ik hoop dat dit ook een teken is. Weet jij dat?
suc6 met wachten.

Groetjes

Hoi hoi,

Jij ook komend weekend je NOD! Spannend! Kunnen we samen aftellen.
Ja, ik had dat ook gelezen van de innesteling, maar had verwacht dat ik die al gehad zou hebben, vandaar dat ik het niet zo goed kan plaatsen.
In ieder geval bedankt voor je berichtje.
Op je vraag weet ik helaas het antwoord ook niet. Heb wel gemerkt afgelopen maanden dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, dus ik hoop nergens meer op!

Knuffel.

hoi,

nu had ik net toen ik naar de wc ging rood/roze/bruin afscheiding. Zoals ik al eerder zei
heb ik dit nog nooit gehad ik ben altijd gelijk ongesteld. Dit is 3 dagen te vroeg vind ik ook
heel vreemd. Ik ben altijd heel regelmatig en altijd op zelfde dag. Ben benieuwd of het doorzet. Ik hoop het niet. moeilijk he wachten.
Zou het wel jammer vinden als ik niet zwanger ben. weer een maand wachten dan.

gr

Hoi Woefs,

Hee, toevallig. dat had ik vanochtend ook.
Ik heb ook pas komend weekend mijn NOD, dus heb geen idee wat dit is.
Madelief: Ook ik ben altijd meteen ongi. nooit geen voortekenen of zo!
Raar he!

Is er iemand op dit forum die ons kan helpen!!!!!?????

Liefs Ellen.

moeilijk te zeggen woefs ... ik had precies hetzelfde van de week. 2 dagen lichtroze gelige afscheiding op cyclusdag 27. terwijl ik vaker een langere cyclus heb. Maar ja omdat ik onregelmatig ben dacht ik in eerste instantie ook een innesteling. Nu 3 dagen latern kwam en RD's erdoor. Terwijl ik altijd in 1x ongesteld word......

hoop voor jou op positief nieuws!!

hoi,
ellenAn , Ik vind het ook raar. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Je hoort zoveel verschillende verhalen. De een zegt dat het geen innesteling kan zijn en de ander wel. Ik heb ook verhalen gelezen van vrouwen die de eerste maanden bloedverlies hadden en toch zwanger waren. denk dat het bij iedereen anders is. Ik ga morgen een test doen. Wel te vroeg officieel maar misschien geeft dit uitslag. Bij veel vrouwen is de test ook voor duivels positief.
hoe lang zijn jullie al aan het proberen? wij 2 maanden en het zou ons 1ste worden.

groetjes,

Terug
Bovenaan