Ik heb een luxe probleem. Wij hebben twee auto's. Mijn man brengt de kleine naar het KDV, ik haal hem op. Hoewel ik dat zoveel mogelijk lopend doe, neem ik toch ook wel de auto (als ik laat ben of het regent). Met de maxi-cosi gaat dat prima, die laten we op het KDV achter, ik klik hem of op het onderstel van de wagen, of neem hem dus in de auto mee.
Maar op een gegeven moment groeit Lukas daar uit. Ik weet al dat de volgende stoel de maxi-cosi tobi wordt. Maar die is loei duur (ruim 200 euro). Daar kan ik er dus geen twee van aanschaffen. en volgens mij is die stoel ook niet echt geschikt om snel in en uit de auto te halen.
Zij er moeders die al ervaring met dit probleem hebben? HOe doen jullie dat, toch twee stoelen aanschaffen? of toch overzetten?
Ik hoop dat iemand een oplossing weet.
Annemieke
Maar op een gegeven moment groeit Lukas daar uit. Ik weet al dat de volgende stoel de maxi-cosi tobi wordt. Maar die is loei duur (ruim 200 euro). Daar kan ik er dus geen twee van aanschaffen. en volgens mij is die stoel ook niet echt geschikt om snel in en uit de auto te halen.
Zij er moeders die al ervaring met dit probleem hebben? HOe doen jullie dat, toch twee stoelen aanschaffen? of toch overzetten?
Ik hoop dat iemand een oplossing weet.
Annemieke