vraagje over berg

A

Anoniem

Guest
Ik las laatst ergens hier op het forum over iets van het kruidvat dat jullie op de hoofdjes deden en dan zo de berg uit konden kammen.....was dat nou gewoon de lotion of iets anders ik weet het niet meer......Renzo heeft nog steeds erge last van berg en is met de bergpads van etos niet weg te wrijven omdat hij boven op best al wat haar heeft op de iets kalere plekken gaat dat prima maar niet op het haar.......

groetjes Corina

Dat is haarlotion van het Kruidvat. Heel fijn is die. Meteen na het badje erop doen. Werkt ook preventief merk ik hier.

hoi corina,
Jadey heeft er ook veel last van en door haar bos met haar wordt het niet ,makkelijker om het eruit te halen, wat ik doe is babyolie op haar hoofd smeren even in laten trekken en dan met een babykam plat op het hoodje eraf schrapen/kammen.
werkt erg goed, daarna gelijk onder de douche.

o ja ik gebruik gewoon bebyolie van zwitsal, als het maar vet is.

gr tammy

Natusan baby olie helpt hier  ook erg goed. Met een watje wrijven en klaar.
gr Petra

Wat ik trouwens ook vaker hoor is, flink olie erop en dit laten intrekken. Dan met een ansichtkaart het eraf schrapen.

Klopt, ik heb eerst ook lopen "schrapen", maar met de natusan olie is dat geen eens nodig.

ik zal er eens mee aan de gang gaan kheb wel olie staan dus ik ga het proberen ......thnxxxxxx dames

Terug
Bovenaan