vraagje over bijwerking van hormonen

hallo allemaal.

ik heb een vraagje aan jullie.

ik heb nu al 5 iuié achter de rug 3 stuks met clomid en de laaste 2 met glofan-f. Vorige wk de 5e iui gehad daarom kan de arts ook niks geven vor de pijn.
Maar nu heb sinds 2 wkn giga last van me gewrichten van me handen en polsen. De huisarts dacht eerst aan reuma maar at komt niet uit me bloed ook geen ontstekingen.
Nu denkt ze dat het komt door de hormomen???

Nu is mijn vraag dus heeft 1 van jullie dit ook gehad of heeft het nu ook?? want in de bijlsuiter staat er niks over in.

xxxxx natasja

Hoi,
volgens mij bedoel je gonal-F ipv glofan?
Dit is inderdaad geen bijwerking van de hormonen.
Mischien iets overbelast?
Gr. Suusje

Ik heb heel lang en heel veel Gonal-F gebruikt en de klachten die jij beschrijft heb ik niet gehad. Maar: dat wil niet zeggen dat het niet kan. Misschien is dit de manier waarop je op de hormonen reageert? Misschien moet je je arts vragen waarom ze denkt dat het van de medicijnen kan komen.

Groejtes, Esk

he @ suusje ja sorry foutje heb gespoten met gonal-f.Maar heb geen overbelasting want ik zit jammer genoeg zonder werk. en het begon smorgens al toen ik me bed uit kwam.

@esk ikga maandag weer naar de huisarts toe want het blijft en me andere gewrichten gaan ook meer pijn doen zoals me knieen enz.Het lijkt toch op reuma(wke delen reuma) dit komt niet uit het bloed naar voren. Ga dus vragen naar een verwijskaart naar de reumataloog.

maar bedajkt voor jullie antwoorden.

xxxxxx natasja

Hoi,

Oke,maar het klinkt mij niet bekend in de oren dat het een bijwerking is van de hormonen.
Zoals esk al schreef iedere lichaam reageert er anders op.Dus inderdaad even naar de HA voor verder onderzoek,succes.

Gr suusje

he suusje

de arts doet er niks mee omdat ik zwaar astma ben en me niet aan de ontstekingremmers kan geven omdat ik daar allergische voor ben.
En omdat ik mogelijk zwanger was, dat is jammer genoeg dus niet zo, ben o geworden.

op andere site had ik ook deze vraag gesteld en daar kwam naar voren dat toch jammer genoeg meer meiden er last vn hadden. Er waren ook een paar naar een osteopaat geweest en die gaf aan dat het aan hun baarmoeder/bekkens lag. dus ik ga ws kijken of ik ook naar een osteopaat snel kan.

je hoor het wle van me.

xxxxxx natas

Terug
Bovenaan