Vraagje over borstvoeding

hallo allemaal,

weten jullie hoe lang mijn eten erover doet om in de BV te komen? en hoelang zij er dan last van kan hebben? Fiene heeft vandaag de hele dag gehuild en ik heb geen idee waarom. soms heeft ze van die dagen dan loop ik de hele dag met haar rond. en gisteren bijvoorbeeld was er helemaal niks aan de hand, ze heeft ook vannacht als een roos geslapen en vandaag ben ik alleen maar thuis geweest en alles was hier verder rustig. ze is inmiddels 3 weekjes.

ik hoop dat jullie iets weten.

Ik weet alleen dat wat je gegeten hebt na 6 uur in je bv zit. Hoelang dit "actief" blijft weet ik niet zeker. Mijn vriendin had het over 2 dagen, waarin het langzaam afzwakt.

Ik heb met Kas ook dagen waarop hij alleen maar huilt en niet stil te krijgen is. Waarom... geen idee!? Als hij zo'n huildag heeft dan zorg ik wel dat ik de dag erop rustig aan doe en geen uitstapjes maak. Dat helpt wel. Misschien is het een stukje verwerken van de dag?

Kas heeft wel zijn "huiluurtje" van 18:00 tot 21:00 daar kunnen we de klok op gelijk zetten. Maar ik heb begrepen dat dit na 3mnd over is (voor Kas nog 1 maandje te gaan).

Heel veel sterkte!

Groetjes Anne

Het kan ook zijn dat je een regeldag hebt. Ze heeft dan behoefte aan meer voeding en dit uit zich vaak in huilerig zijn en vaker willen drinken. Hiermee wordt de produktie opgekrikt en is ze na 2 dgn weer tevreden en heeft ze dus meer voeding.

Soms is het ook gewoon onduidelijk...dan hebben ze een huildag zonder duidelijke reden. Waar je kan, lekker aantoegeven? Misschien in de draagdoek? Dan heb je lekker je handen vrij en kan ze toch bij je zijn.

Sterkte!

Eigenlijk weet ik niet hoe lang het eten er over doet om in de BV te komen. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten. Omdat ik zelf darmklachten heb eet ik sowieso geen eten waar ik last van krijg zoals uien en koolsoorten.
Ik weet ook niet hoe lang het bij zo`n kleintje duurt voordat hij/zij er dan last van krijgt en wanneer dat dan weer over is. Xairo heeft veel last van krampjes maar dat kan haast niet van mijn eten komen, lijkt mij.

Liefs Petra

Eigenlijk weet ik niet hoe lang het eten er over doet om in de BV te komen. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten. Omdat ik zelf darmklachten heb eet ik sowieso geen eten waar ik last van krijg zoals uien en koolsoorten.
Ik weet ook niet hoe lang het bij zo`n kleintje duurt voordat hij/zij er dan last van krijgt en wanneer dat dan weer over is. Xairo heeft veel last van krampjes maar dat kan haast niet van mijn eten komen, lijkt mij.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan