Vraagje over bruinverlies

Hello,
Ik zit nu in ronde 2 en had vorige maand een cyclus van 23 dagen.
Deze maand is het dus afwachten.
Ik heb al twee weken constant ongi pijn maar het voelt toch net iets anders aan.
Soms echt steken tot mijn schaambeen en zo.
Meestal s avonds.
Nu daarstraks had ik ineens bruinverlies,dus dacht oke dit zullen mijn ms zijn die doorkomen,maar waren maar twee druppeltjes en echt heel licht bruin,ondertussen is dit gestopt dus ik weet niet goed waar ik aan toe ben,heeft iemand hier ervaring mee wat dit zou kunnen zijn?
Mijn laatste menstruatie was 4 januari tot 10 jauari dus een innestelling kan het al zeker niet zijn.
Liefs orchi

hoi hoi

ik   heb je berichtje gelezen en aangezien je 4 jan je nod hebt gehad en eerst een cyclus van 23 dagen zal het wel je menstruatie zijn ( ik wil je niet teleurstellen)
ik zit nu in ronde 12 en ik he de avond voordat mijn menstruatie doorbreekt ook altijd een drupje bruin verlies en de dag ernaa zet het meestal door. voor een innesteling is het denk te laat inderdaad. maar nooit de hoop opgeven want bij iedereen is het anders

succes x kim

Hey kim,

Bedankt voor je reactie,is natuurlijk niet zo leuk nieuws,maar het is de realiteit he,maar als ik zie bij jou al ronde 12,waar zit ik dan toch over de klagen.
Ik ben nu al zo ongeduldig als iets,maar wat moet het bij jou dan niet zijn.
Ik hoop dat het voor jou ook snel lukt hoor,dat verdien je wel als je toch al zo een tijdje aan het proberen bent,ik bedoel iedereen verdiend het wel maar je snapt mij wel he.
Ben benieuwd of mijn ms gaat doorzetten of niet,ik zal zoiezo iets laten weten hoor.
En voor jou veel succes he.
Liefs orchi

het is ook heel moeilijk nu maar elke maand weer een nieuwe kans en zo hou je het toch vol.
ben ook al onderzocht door de gynacoloog en mjn vriend ook en tot nu toe ziet alles er heel goed uit.
gek he, en dan nog steeds niet zwanger.
en je hoeft je niet te verontschuldigen dat je nu al zit te klagen want het is gewoon vanaf het begin heel spannend want je gaat nu toch moeder worden!!!!!!!!!

succes ik hoor je wel

Hey kim,

Ik ben al mama hoor,heb een dochtertje van 16 maand al.
Nu is het voor het tweede.
De reden dat ik niet veel weet van het zwanger worden en dergelijke is...
Ik moest een tijdje een lichtere pil nemen in januari 2007 en ben dus gewoon zwanger geworden tijdens de pil.
Was een grote verassing en totaal niet gepland,ik wou zeker geen abortus en heb voor haar gekozen terwijl ik toch 100 procent wist dat het tussen mij en mijn exvriend niet ging blijven duren.
Ik wist het pas dat ik zwanger was als ik 10 weken en 1 dag zwanger was,toen ik ongeveer 16 weken zwanger was zijn wij uit elkaar gegaan en stond ik er alleen voor.
Ik ben 5 weken te vroeg bevallen maar het was wel een flinke dochter ook al was ze te vroeg geboren.
Ik heb haar dan alleen groot gebracht maar heb nu ondertussen terug een vriend,en nu is er van ons tweeen de kriebels voor een tweede.
Zo nu weet je ook wat meer hoe het er hier aan toe gaat,liefs orchi

Hey orchideke,

Het kan wel degelijk een innesteling zijn hoor! Omdat je eerste cyclus zo kort was, kan het zijn dat je nu weer een korte cyclus hebt. Je NOD zou dan op 28 (?) januari zijn? In dat geval zijn je vruchtbare dagen al twee weken geleden geweest en kan dit een innesteling zijn.

Toen ik met de pil gestopt was, had ik telkens zo'n 5 dagen voor m'n NOD al bruinverlies (van licht tot donkerbruin). Daarna zette m'n menstruatie telkens door. Maar in de derde ronde, kreeg ik twee dagen voor m'n NOD bruinverlies. Dat  is 12 (!) dagen zo doorgegaan, maar toch was ik zwanger. Ben nu alweer ruim 13 weken zwanger en geen bruinverlies meer. Omdat de vorige keren zo mijn menstrautie begon, had ik geen hoop meer, maar het kan dus toch! Bij mij begon het dus op dag 29 en het was blijkbaar toch een innesteling, of gewoon wat oud bloed van een vorige situatie. Het kan dus allemaal, moed blijven houden  hoor!

Groetjes, ikke  

Hey,

Ondertussen zijn  ze toch doorgekomen hoor:-(
Maar langs de ene kant liever zo dan die onzekerheid,nu weet ik waar ik aan toe ben he.
Ga straks eens uitrekenen want mijn gemiddelde cyclus nu is en dan kunnen we er terug voor gaan :)
Liefs orchi

Terug
Bovenaan