Vraagje over buikkrampen

Heb afgelopen nacht verschillende malen kramp gehad in mijn buik. Het kwam dan opzetten en na paar minuten zakte het weer weg. Na kwartier kwam het weer terug en begon het dus weer van voor af aan. Heb in begin van zwangerschap veel banden pijn gehad en dit voelde heel anders. Heb gelezen dat je in de zwangerschap wel eens voorweeën kunt hebben. Iemand een idee hoe dit voelt? maak me nu nog niet gelijk zorgen omdat het nu allemaal over is maar vond het vannacht niet prettig.

heb je al eens harde buiken gehad? Want dat kan het ook zijn, dat heb ik met regelmaat,
voorweeen heb ik nog nooit gehad dus daar kan ik je niet verder mee helpen
Bij een harde buik heb je een een heel harde baarmoeder, je kunt dan precies voelen hoe groot je kindje is zeg maar
hoop dat het vannacht minder of niet aanwezig zal zijn xx

Nee (volgens mij) ook geen harde buik. Mijn buik was gewoon soepel en ukkie voelde ik ook gewoon bewegen tijdens de krampen.
Harde buiken heb ik af en toe na bijv. teveel te hebben gelopen. nee het waren echt krampen alsof je iets verkeerds heb gegeten en naar de wc moet alleen dan wat pijnlijker :( ...

klinkt als voorweeen want ik heb precies hetzelfde...enmijn vk zei dat voorweeen heel goed mogelijk is rond deze termijn...niks om je zorgen over te maken tenzij het te regelmatig en de hele dag door is dan ff bellen

Terug
Bovenaan