vraagje over buikpijn (bij mama)

Hallo mamma's

ik heb een vraagje,
Sinds de bevalling ( in ieder geval de laatste weken) heb ik links onder (eierstok plek ergens) regelmatig een zeurende pijn
Ook wel eens krampen die erg pijnlijk zijn

Echter het zijn absoluut niet mijn darmen en zit diep ( baarmoeder en alles ligt bij mij ook diep)
Als ik erop druk maakt dat geen verschil en soms is het lastig om de precieze plek echt duidelijk aan te geven.

Daarom ben ik er nog niet mee naar de huisarts geweest, die weet ook niet meer dan ik. En het is niet constant.

Toch ben ik ergens bang dat het niet goed zit, en alles moet wel goed zitten als we ooit voor een 2e willen gaan. Daarnaast na de bevalling ongesteld geweest toen de kleine 4 weken en 8 weken was. Nu is ze 15 weken.

Maak ik nu mijn hoofd gek?
Of herkennen jullie dit?
Wat zouden jullie doen?

Ik heb een nieuwe huisarts, dus ken haar nog niet zo goed en voel me er nog niet helemaal op gemak.

gr sabine

ik zou je toch aanraden even de ha te bellen ik weet niet of je in het zh bent bevallen anders zou je evt de gyn mss kunnen bellen ik herken de klachten niet en heb dus helaas ook geen ander advies voor je
liefs

ook al ben je in het ziekenhuis bevallen en je heb je gesprek gehad.dan val je weer onder je huisarts.
dit had een buurvrouw van de week.
die bleef ook maar vloeien,maar ze moest eerst terug naar haar huisarts.
ik zou weer terug naar je huisarts,wie weet laat ie dan wel een echo maken.
het is niet te hopen dat er wat is.
ik moet morgen over een week 8okt dat ding weg halen uit me baarmoeder.
dan hoop ik dat het nu een keer allemaal voorbij is en normaal kan gaan werken.
succes.hou je ons op de hoogte

Ik ken het ook niet, maar zal idd gewoon ff je ha bellen en een afspraak maken daar zijn ze tenslotte voor...

Wil je absoluut niet ongerust maken, maar je zegt je bent bij dat je dochter 4 en bij 8 weken was ongesteld geweest en ze is nu 15 weken...
Kan het zijn dat je zwanger bent...in het ergste geval ook nog een bbz...dus echt ff bellen....vooral omdat jezelf ook aangeeft nog meer kindertjes te willen....

Liefs Randy

hoi
omdat het alleen links is denk ik ook aan bbz, ben echter wel aan de pil
wou vooral weten dat ik mijzelf niet gek maak
gedoe ook, zo kom je nooit bij de ha en zo regelmatig

aan de pil of niet...het kan natuurlijk altijd...ze zeggen altijd wel ja maar dat is maar bij 1 op de weet ik hoeveel....nou amahoela, iemand moet die 1 zijn...dit hebben we helaas zelf moeten ondervinden (bij ninthe*)...dus meid abonnement of niet bij de ha echt wel ff bellen....

Misschien kun je vragen om een transvaginale echo.
Daarop kunnen ze bijvoorbeeld zien of de eierstok ontstoken is of iets dergelijks.
Heb ik toen ook aangevraagd. Dan weet je zeker dat alles vanbinnen er nog goed uitziet.
Groetjes

hoi

heb ik er weken last van, denk ik ik zet het hier op en als ik het vaak genoeg hoor ga ik wel eindeljk naar de ha, af en toe heb ik die schop in mijn kont nodig.
en nu is de pijn weg. even afwachen of het zo weg blijft.
weken loop ik met die pijn en ongerust zijn. ene kant blij andere kant hoe kan je lichaam zo gek doen?

gr sabine

Terug
Bovenaan