vraagje over buikpijn

Hoi Hoi,

3 juli is mijn NOD dag, we hebben deze ,maand ons best gedaan, heb alleen sins vijf dagen een onzettende vervelende zeurende pijn on mijn onderbuik, het lijkt wel of ik ingesteld moet worden? Kan dit ook een teken zijn van een zwangerschap? en wat is dit voor een pijn?

Iedereen succes xxx
Anne
 
Hoi, mijn nod was de 17e en ook ik had vreselijke krampen en zelfs een keer een heftige steek. Verder ale positieve verschijnselen en ik wacht nu nog steeds in spanning af omdat mijn 1e test neg. was, maar ik ben nog niet ong. Met andere woorden, je weet maar nooit hoor. Geduld is moeilijk maar noodzakelijk en wanhoop niet meteen. Succes xxx
 
Hoi,

Toen ik voor de eerste keer in verwachting was had ik toen het tijd was om ongesteld te worden dezelfde verschijnselen (buikkramp, rugpijn e.d.) als normaal. Alleen had ik geen bloedverlies. Na ongeveer een week hielden deze verschijnselen op en bleek ik zwanger te zijn.
 
hoi Anne,

Sinds ik een paar maanden geleden gestopt ben met de pil heb ik ook elke maand weer veel last van mijn buik. Nou weet ik het voortaan gewoon en stel me er op in. Bij mij heeft het helaas nog niks te betekenen gehad maar ik hoop dat dat bij jou natuurlijk anders is!!

Succes ermee.

Liefs, Ank
 
Ik ben net gestopt met de pil en moet maandag ongesteld worden, natuurlijk hoop ik dat ik het niet word. Maar ik heb ook erg veel buikpijn en steken, het gevoel dat ik ongi moet worden. (Vooral steken en pijn aan de rechterkant). De buikpijn heb ik al een paar dagen en toen ik aan de pil was had ik alleen buikpijn op de dag dat ik het moet worden??? Spannend want het kan twee kanten op....
 
Terug
Bovenaan