Vraagje over buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ,

Ik heb een vraagje.
Ondaks dat ik al een zwangerschap heb meegemaakt zit ik toch met een vraag.
Ik heb namelijk pijn onderin mijn buik.
Ik heb zelf het idee dat mijn baarmoeder aan het oprekken is , maar ik ben pas 6 weken.
Ik heb het met mijn eerste ook wel gehad , maar niet zo vaak.
'Nu heb ik de afgelopen 3 dagen veel gelopen dus dat kan het ook wel zijn.
Ik mag gelukkig voor de rest niet klagen , want de misselijkheid die bij de eerste had heb k nu niet.
Ik heb alleen veel honger dus probeer ik de honger te stillen met fruit.
Dat deed ik toen ook en het heeft voor gezorgd dat ik toen , maar 9 kilo aan was gekomen en daarna 15 kilo afviel.
Dus meiden zorg goed voor jezelf .

Groetjes jessica

Hoi Jessica,

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd!! Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben van ons 1e kindje. Hoe alles precies voelt weet ik niet. Ik heb zelf een constant gevoel boven de schaamstreek, maar niet echt pijn of zo. Het schijnt dat je baarmoeder gaat kantelen en oprekken en dat kan je voelen. Ik ben nu 4wk2dg en voel dat, dus ik denk dat wat je voelt te maken heeft met de veranderingen in je baarmoeder.

Groetjes Anoek

Hoi Jessica,

Ik ben nu een week of vijf, en ik heb al twee weken  een paar keer per dag korte krampen in mijn baarmoeder. Eigenlijk net menstruatiekrampen, maar ze gaan tussendoor wel steeds weg. In deze zwangerschap begon het ongeveer 10 dagen  na de bevruchting, in mijn vorige (die helaas in een miskraam eindigde) zelfs al na 5 dagen. In deze zwangerschap kende ik het gevoel dus al, en het was voor mij  het eerste teken dat het best wel weer eens raak kon zijn!
Ik weet van mijn schoonzusje dat ze dit ook had, die heeft ruim een week gewacht met testen omdat ze steeds het gevoel had dat ze ieder moment ongesteld kon worden.

Groetjes,
Betje.        

Hallo Jessica,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben nu 14 weken en 2 dagen en heb in het begin van mijn zwangerschap ook een beetje buikpijn gehad. Het leek inderdaad  op menstruatiepijn. Heb dan ook een tijdje gewacht met testen. Dit zou inderdaad volgens de boeken het oprekken van de baarmoeder zijn. Die ontspant zich om op te rekken. Na een paar dagen was het bij mij over en nu voel ik mij prima en heb nergens last meer van. Het is een beetje vervelend,  maar maak je er maar niet te veel zorgen erover.
Succes verder!

Groetjes Mineko

Hoi Jessica,

Ook ik heb buikpijn. Onderin, vlak boven mn vagina. Is inderdaad net als menstruatiepijn.
Ik ben nu 6 weken zwanger en heb dit al iets meer dan twee weken.
Bij mij begint het rond uurtje of 3 s'middags en duurt de hele avond en nacht.
Al een hele week ben ik aan het spoken. Niet goed voor mn nachtrust en voor die van mn vriend.
Ik ben dan ook genoodzaakt volgende week mijn blije nieuws op mn werk te vertellen tegen mn bedrijfsleider omdat ik mn werk soms niet eens kan doen (ik werk in een winkel en moet vracht soms verwerken, bukken is echt geen pretje)
Maar behalve dit heb ik verder geen klachten, dus ik kom er nog bekaaid vanaf.
(collega is drie maanden thuis geweest en zelfs bijna opgenomen in ziekenhuis omdat ze zelfs water niet binnen hield)

Ik zou zeggen hou nog even vol, het schijnt na drie maanden helemaal weg te zijn (hoor ik zeggen)

Liefs Reneke

hoi, ben zelf in de 20ste week  zwanger van de 3de en heb constant pijn in mn buik.
maar ik heb altijd begrepen dat bij een 2de de banden eerder rekken dan bij een eerste.
en dat de bandenpijn dus ook eerder begint en pijnlijker kan zijn.

Terug
Bovenaan