Vraagje over campingbedje

Hallo allemaal,

Ik schrijf niet zo vaak, maar lees wel regelmatig mee. Nu heb ik zelf een vraag. Als jullie kindje uit slapen gaat, hoe doen jullie dat dan? Onze zoon wordt te groot om lekker rustig in de wandelwagenbak te slapen. We hebben wel een campingbedje, maar moet daar dan ook een matras in?? Ik dacht dat dat wel moest, maar dat is toch helemaal niet handig. Neem je een opvouwbaar bed mee, maar dan zo'n (in verhouding) gigantisch matras.
Hoe doen jullie dat?

Daisy

Hoi DAisy,

Ik heb het nog niet bij de hand gehad, maar bij mijn campingbedje zit een opvouwbaar matrasje (net zo compact als het bedje zelf). Tuurlijk moet je daar geen weken op slapen, maar voor een logeerpartij is het prima!

Groetjes,

Esmee, mv Matthijs 21-8-2006

Hallo,

Wij hebben ons dochtertje dit weekend voor de eerste keer in een campingbedje laten slapen. We vinden zelf dat het nogal hard is om op te liggen en daarom zijn we vandaag om een goedkoop matrasje geweest. Het ziet er gelijk al veel confortabeler uit.
We hebben geen duur matrasje gekocht, omdat ze er toch niet elke dag in moet slapen.
Natuurlijk heb je dan wel weer iets extra mee te zeulen, maar het gaat er voor ons toch om dat ze goed slaapt als we ergens anders zijn.
Hopelijk heb je er iets aan.

Groetjes,

Helga mv Roos

Hallo, mijn oudste dochter heeft gewoon op het dunne matrasje geslapen en dat ging prima.Ik vind het zelf wel erg dun en hard maar zij leek daar geen last van te hebben.
Ik legde er dan een dikke badhandoek + molton + hoeslakentje in.
Bij prenatal zijn ook opvouwbare dikkere matrasjes te koop. Ik weet het niet zeker maar dacht zo'n € 25.00.
Succes ermee.
Groetjes Danielle mama van Roos en Linde

Hoi,

Bij ons campingbedje zit al een matrasje. Het is inderdaad niet echt een dik matrasje maar Tiara lijkt het niet te storen, ze slaapt er goed op. En ze liggen er natuurlijk niet de hele dag in.

Groetjes Nancy

hoi wij hebben en campingbedje van prenatal en daar zit ook zo een hard 'matrasje'bij ik vind het meer op een houtenplank lijken , dus hebben wij daar een matrasje bij gekocht die daar in past , en die bestaat als het ware uit 3 delen , en zitten 2 gleuven in en zo kan je hem opvouwen en er zit een zak opheen die je dicht kan ritsen , en dan is het zo groot als een kussen . echt super handig en mij lijkt dat veeeeeeeeeeeeel lekkerder slapen dan zo;n harde plank.

succes groetjes mariska

Terug
Bovenaan