A
Anoniem
Guest
Een vriendin van mij ondergaat momenteel om de 2 weken een zware chemo-kuur. Ik ben nu ruim 36 weken zwanger. Wie van jullie weet of het voor een pasgeboren baby schadelijk is om in contact te komen met iemand die chemo-kuren heeft?
Mijn VK wist het niet precies, ze zei wel voorzichtig te zijn, vooral de eerste 2 weken. De vriendin zelf zegt dat het geen kwaad kan...
Ik weet 't niet, heb er geen goed gevoel bij... Ik weet dat ze bijvoorbeeld niet op dezelfde wc als anderen mag....
Ik vind het heel vervelend allemaal, ik wil mijn kindje niet blootstellen aan iets gevaarlijks, maar ik wil m'n vriendin ook geen pijn doen door te zeggen dat ze de baby niet vast mag houden....
Als ik nu zeker wist of het gevaarlijk is, kan ik dit met haar bespreken....
Ik hoop dat iemand van jullie dit weet...
Mijn VK wist het niet precies, ze zei wel voorzichtig te zijn, vooral de eerste 2 weken. De vriendin zelf zegt dat het geen kwaad kan...
Ik weet 't niet, heb er geen goed gevoel bij... Ik weet dat ze bijvoorbeeld niet op dezelfde wc als anderen mag....
Ik vind het heel vervelend allemaal, ik wil mijn kindje niet blootstellen aan iets gevaarlijks, maar ik wil m'n vriendin ook geen pijn doen door te zeggen dat ze de baby niet vast mag houden....
Als ik nu zeker wist of het gevaarlijk is, kan ik dit met haar bespreken....
Ik hoop dat iemand van jullie dit weet...