vraagje over clearview testen

A

Anoniem

Guest
Jah ik kon het niet laten, heb mijn nod dag en heb alvast wat testen gekocht via internet, heb deze nog niet eerder gehad en jaah ik kon het niet laten om er al vast 1 te doen, maar nu zie ik heel vaag een tweede streep, moet wel echt goed kijken, heeft 1 van jullie ervaring met deze testen. Ik zal overmorgen nog wel een x gaan testen maar ben zo benieuwd!!!!!

Liefs Esther

Hoi Esther
Heb er zelf geen ervaring mee (ben net met de 1e ronde gestart en NOD pas eind maart), maar ze zeggen: een streep is een streep = zwanger!
Dus ik  zou zeggen;  alvast van harte!

Je kan voor alle zekerheid over een paar dagen nog eens testen!

Groetjes, Mickje

Nou, ik weet nu (na twee kinderen) wat het is om te testen met een 'gewone' test ipv digitaal. En dus weet ik ook dat als je een vage tweede streep ziet, ook al moet je goed kijken, dat je dus zwanger bent.
Ik heb vorige week getest en was dus niet zwanger, een hele dikke gewone horizontale streep, ééntje dus. Niks niet een vage tweede streep, tótaal niet!
Maar, als je gewoon voor je eigen gevoel het zeker wil weten, haal dan de digitale van Clear Blue, die zegt gewoon   ZWANGER of NIET ZWANGER. Kost wel 20 euro, maar dan zitten er drie testen in.
Trouwens, gelukkig was ík niet zwanger, dat wilde ik helemaal niet, ben net 7 á 8 maanden geleden bevallen van mijn tweede, een dochter. Bovendien vinden wij het (nu) goed zo.
Succes, en laat het nog ff weten!

Terug
Bovenaan