vraagje over clomid

Hoi Meiden,

Ben vandaag begonnen met clomid. Mijn gyn adviseerde mij om deze eerste maand tijdens de vruchtbare dagen veilig te vrijen???Omdat nu de kans op meerlingen groter was dan bij de 2e of 3e kuur! En zo zij hij een tweeling is echt niet leuk hoor,,,hoezo bot gezegd..Wij hebben besloten om er gewoon voor te gaan!! Een tweeling is ook zeer welkom..Ik vraag mij af of er meiden zijn die d.m.v clomid zwanger zijn geraakt en of zij dit advies ook kregen?

Ben ik nou vruchtbaar tussen de 12e en 14e dag na de eerste pil?

Ik hoef niet terug te komen om te kijken of er en eitje gerijpt is, maar heb voor 3 maanden clomid gekregen en als ik na 3 maanden nog niet zwanger ben moet ik pas terug komen...ook een beetje raar toch?

Ik ga morgen beginnen met tempen, want dan weet ik tenminste of het medicijn aanslaat!

Graag lees ik jullie ervaring met clomid!! Alvast bedankt!

Liefs moi xxx

 
hoi moi

ik heb ook clomid gebruikt om zwanger te worden en de gyn zei van ga er voor.
de eerste kuur die ik heb gehad moest ik terug komen om te kijken of het werkte en het werkte alleen is het afgestoten (een drieling)
de tweede kuur is wel goed gegaan en ben ik inverwachting geraakt van een kindtje nu alweer 33 weken en 4 dagen zwanger.
wij hebben op de dagen dat ik clomid gebruikte en 4 dagen er na geklust.
mijn temp was niks aan te zien niet hoger ofzo.
ik heb ook geen bijwerkingen gehad die je kunt krijgen van clomid.
ik voelde me alleen veel beter en kon van alles aan.
mij is clomid goed bevallen en ik was verast dat het zo snel gelukt is met clomid.
jij heel vel succes met zwanger raken.
groetjes mir
 
hoi,

ik heb een aantal jaren tevergeefs clomid geslikt in zeer hoge doses, maar bij mij deed het niks, dat advies van een meerling heb ik nooit gekregen hoor, ik ben nu na 5 jaar spontaan zwanger geworden en inmiddels 31+3 weken zwanger, veel succes misschien slaat het bij jou wel aan,groeten sandra
 
Terug
Bovenaan